  • Data: 2023-06-17 20:00:06
    Temat: Re: Bankster domaga się zwrotu kapitału ale + inflacja
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 17 czerwca 2023 o 19:42:44 UTC+2 m4rkiz napisał(a):
> [...]

    > "Wartość kredytu w CHF zaciągniętego w 2008 roku przez naszego Klienta to 300
    000,00 zł.
    > Przed złożeniem pozwu do sądu wartość zadłużenia wynosiła 374 837, 23 zł, a
    miesięczna
    > rata naszego Klienta równała się 1978,96 zł. Jak zmieniło się zadłużenie po
    wygranej
    > sprawie sądowej? Po odfrankowieniu wartość kredytu zmalała do 182 527,61 zł"
    >
    > żeby tego nie robić, to trzeba dosłownie "srać pieniędzmi"
    > pismacy mówią o róznicy rzędu kilkanaście tysięcy za samo odfrankowienie

    Są gdzieś szczegóły tego "odfrankowania"?
    Bo kredyt na 374k z ratą 2k - trudno ocenić, nie wiedząc, ile pozostało lat spłaty -
    ale na pewno nie będzie więcej niż 6,4% - a pewnie dużo mniej.
    Czy to "odfrankowane" 182k dalej na ten sam %?
    Czy na złotówkowy, np. 10%?
    Bo tu same odsetki 1500zł miesięcznie.
    Czemu nie podali nowej wysokości raty?

    Ciekawe jaki klient przegrał?