  • Data: 2023-06-15 21:53:04
    Temat: Re: Bankster domaga się zwrotu kapitału ale + inflacja
    Od: _Master_ <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-06-15 o 21:17, Piotr Gałka pisze:
    > Nie rozumiem, że ludziom chce się życie marnować na walkę w sądzie z
    > bankiem.
    > No chyba, że kwoty kredytów, które brali są z gatunku 'nie mieszczących
    > mi się w głowie'.

    Ja już dawno pisałem że czekam na propozycję ugody a grę chodzi mniej
    niż 100 tysi. ;-)

    > W umowach frankowych nie podobało mi się tylko to, że spłata jest po
    > kursie dnia ustalanym sobie jednostronnie przez bank.

    I to już wystarczający powód żeby taką umowę wyrzucić do kosza.
    Lub... wsadzić za kraty kogoś kto taką umowę napisał ;-)

    > Jak wprowadzili odgórnie nakaz przyjmowania wpłat w walucie to z mojego
    > punktu widzenia umowy frankowe stały się już całkiem sprawiedliwe - bank
    > nie miał już nic do tego gdzie i po ile kredytobiorca kupi sobie franki.
    > Chyba, że były tam jakieś haki, o których nie słyszałem.
    > P.G.

    I tu możemy się nawet zgodzić ale niestety socjaliści zaczęli węszyć i
    uszczęśliwiać na siłę obywateli.

    Ja jestem zadowolonym frankowiczem i mogę spokojnie go spłacić i dalej
    doganiać Europę ;=)

    Ale jestem za ukaraniem cwaniaków którzy wykorzystując silniejszą stronę
    doprowadzali ludzi do niekorzystnego rozporzadzenia mieniem ;-)

    Nie muszę wyjść na tym finansowo. Wystarczy mi chłosta na placu
    menewrowym ;-)