  • Data: 2023-06-19 14:21:58
    Temat: Re: Bankster domaga się zwrotu kapitału ale + inflacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 Jun 2023 21:53:04 +0200, _Master_ wrote:

    > Ja już dawno pisałem że czekam na propozycję ugody a grę chodzi mniej
    > niż 100 tysi. ;-)

    No to moze musisz sie upomniec ... bo oni czekają, az splacisz kredyt
    całkowicie :-)

    > I to już wystarczający powód żeby taką umowę wyrzucić do kosza.
    > Lub... wsadzić za kraty kogoś kto taką umowę napisał ;-)

    A kogos, kto podpisał?

    No bo wiesz ... banki od zawsze mialy drobny spread, a musiały też
    wymieniac po kursie rynkowym, wiec niby nie było w tym nic dziwnego.

    Az frank poszybował, i niektóre banki same na siebie dodatkowe
    argumenty skierowały ...

    J.