  • Data: 2023-06-17 19:42:42
    Temat: Re: Bankster domaga się zwrotu kapitału ale + inflacja
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.06.2023 o 21:17, Piotr Gałka pisze:

    > Nie rozumiem, że ludziom chce się życie marnować na walkę w sądzie z
    > bankiem.

    bierzesz pełnomocnika i to w zasadzie koniec zaangażowania w sprawę

    "Rozprawy obecnie w większości przypadków nie odbywają się jak dawniej. Całe
    szczęście, iż
    pandemia wymusiła informatyzację sądów, które w przeważającej większości wyznaczają
    rozprawy zdalne"

    "Klienci uzyskali rekordowo szybkie unieważnienie umowy kredytu frankowego Banku
    Millennium. Od złożenia pozwu do wydania wyroku upłynęło zaledwie 9 miesięcy"

    "Wartość kredytu w CHF zaciągniętego w 2008 roku przez naszego Klienta to 300 000,00
    zł.
    Przed złożeniem pozwu do sądu wartość zadłużenia wynosiła 374 837, 23 zł, a
    miesięczna
    rata naszego Klienta równała się 1978,96 zł. Jak zmieniło się zadłużenie po wygranej
    sprawie sądowej? Po odfrankowieniu wartość kredytu zmalała do 182 527,61 zł"

    żeby tego nie robić, to trzeba dosłownie "srać pieniędzmi"

    > No chyba, że kwoty kredytów, które brali są z gatunku 'nie mieszczących
    > mi się w głowie'.

    pismacy mówią o róznicy rzędu kilkanaście tysięcy za samo odfrankowienie

    > W umowach frankowych nie podobało mi się tylko to, że spłata jest po
    > kursie dnia ustalanym sobie jednostronnie przez bank.
    > Jak wprowadzili odgórnie nakaz przyjmowania wpłat w walucie to z mojego
    > punktu widzenia umowy frankowe stały się już całkiem sprawiedliwe - bank
    > nie miał już nic do tego gdzie i po ile kredytobiorca kupi sobie franki.
    > Chyba, że były tam jakieś haki, o których nie słyszałem.

    "W 2021 roku aż 98 procent spraw banki przegrały" więc pewnie sporo