  • Data: 2023-06-19 14:16:34
    Temat: Re: Bankster domaga się zwrotu kapitału ale + inflacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 Jun 2023 21:17:31 +0200, Piotr Gałka wrote:
    > Nie rozumiem, że ludziom chce się życie marnować na walkę w sądzie z
    > bankiem.

    Tu o grube pieniądze chodzi. Mozna by powiedziec, ze o dorobek życia.

    > No chyba, że kwoty kredytów, które brali są z gatunku 'nie mieszczących
    > mi się w głowie'.

    W chwili brania sie miesciły. A np rok pózniej juz nie.

    > W umowach frankowych nie podobało mi się tylko to, że spłata jest po
    > kursie dnia ustalanym sobie jednostronnie przez bank.

    No i widzisz - jakby bank nie był pazerny, to byś mógl spłacać w
    walucie, a teraz nie byłoby podstawy do skarżenia umowy.

    Poczekamy, zobaczymy - podobno Millenium tak pozwalał, ale czy teraz
    wygra w sądach? Ale ponoc przejął tez jakies kredyty z innymi bankami.

    > Jak wprowadzili odgórnie nakaz przyjmowania wpłat w walucie to z mojego
    > punktu widzenia umowy frankowe stały się już całkiem sprawiedliwe

    Tak, ale kazdy pretekst jest dobry, aby zarobić :-)

    Poza tym jedne banki mogły sie z tym pogodzić, a inne zaproponować
    klientowi aneks do umowy, zgodnie z nowym przepisem ... i to sie może
    liczyc jako dobrowolnie zawarta umowa :-)

    Tak czy inaczej - kredyt wziąłeś o ile pamietam złotówkowy, rata potem
    zmalała, to nie zrozumiesz tych, którym rata nagle wzrosła dwukrotnie.
    I zaczyna brakowac w portfelu.

    Nawiasem mówiąc - kredyt PLN wziety powiedzmy 2-3 lata temu ... tez mu
    rata podskoczyła dwukrotnie. Tylko widac wybory blisko, to PiS
    wymyslił "wakacje kredytowe".
    Kosztem banków. i tych, co mają jakies oszczednosci.

    J.