  • 21. Data: 2004-03-09 11:56:51
    Temat: Re: Bankowość internetowa w Raiffeisenie!!!
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Kamil Jonca wrote:

    > - Wpłacać wypłacać pieniądze w placówkach
    > - przelewy z/na konto (w tym US - sprawdzone, czy ZUS - nie mam
    > pojęcia), również z datą przyszłą. nie można było telefonicznie
    > definiować przelewów, jak jest/będzie przez Internet - nie wiem
    > - spłacać KK
    > - lokaty ? Nie wiem (chyba też)

    lokaty tez - np kiedys antybelkowa
    tylko po co skoro cala kwota ponad 10k to 4,7% (z premią 1pkt)

    a przelewy darmowe nawet jak robisz wplate i zaraz po niej przelew z tej wlasnie
    wplaty - dziala on-line wiec nie robia problemów.

    Konto można wykorzystać dzieki temu do darmowych transferów forsy na inne
    rachunki
    *** blad ***

  • 22. Data: 2004-03-09 12:12:51
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    blad wrote:

    > lokaty tez - np kiedys antybelkowa
    > tylko po co skoro cala kwota ponad 10k to 4,7% (z premią 1pkt)
    Pytanie było o operacje a nie o ich sensowność :-)
    Inna sprawa, że jesli ten system rajfiego będzie sensowny to może nawet
    wyniosę sie do niego z multibanku ...? Who knows ?
    Karta do bankomatu mi niepotrzebna. KK tez mam.
    Potrzebne mmi tylko konto do rozliczeń.
    Ups. Zdaje sie że do KL nie można mieć PZ :-/

    KJ

  • 23. Data: 2004-03-09 16:04:11
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > masz, _o_ile_nie_będziesz_się_upierał_przy_koncie_osobisty
    m.

    nie rozumiem deko, w sumie nie ma chyba mozliwosci zalozenia tam konta z
    dostepem przez internet - bez zadnych oplat (?) czyli nie majac konta
    osobistego
    Informacje o bezplatnoci dostepu internetowego zakladaja, ze tzw bezplatnosc
    jest jako:
    "wszystkie operacje w ramach 1 miesięcznej opłaty"
    czyli trza zaplacic 10-che/mies - aby moc miec konto z dostepem.- wiec
    upor - nie ma tu zadnego znaczenia - jak sadze (ale sie nie upieram jeszcze,
    bo nie zglebiam tematow mnnie nieintrygujacych)
    :-)

  • 24. Data: 2004-03-09 16:14:18
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    krab wrote:

> [...]
    > upor - nie ma tu zadnego znaczenia - jak sadze (ale sie nie upieram jeszcze,
    > bo nie zglebiam tematow mnnie nieintrygujacych)

    1. Zakładasz konto _lokacyjne_ - funkcjonalność opisałem w poprzednim
    poście.
    2. aktywujesz dostę przez internet
    3. Masz darmowe konto z darmowymi przelewwami i darmowym dostępem przez
    internet.
    KJ
    EOT

  • 25. Data: 2004-03-09 16:20:17
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    krab wrote:

    > nie rozumiem deko, w sumie nie ma chyba mozliwosci zalozenia tam
    > konta z dostepem przez internet - bez zadnych oplat (?) czyli nie
    > majac konta osobistego

    blad :-)
    1. konto lokacyjne zakladasz za darmo - nie musisz miec osobistego
    2. do konta lokacyjnego mozesz miec dostep internetowy, darmowy
    *** blad ***

  • 26. Data: 2004-03-09 16:57:22
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c2kqgs$7uu$1@inews.gazeta.pl>, Kamil Jonca wrote:

> [...]
    > poście.
    > 2. aktywujesz dostę przez internet
    > 3. Masz darmowe konto z darmowymi przelewwami i darmowym dostępem przez

    Z datą przyszłą też? Bo faq mówi co innego.

    Renata

  • 27. Data: 2004-03-09 17:04:15
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > Z datą przyszłą też? Bo faq mówi co innego.
    >
    > Renata
    Przez _telefon_ zlecałem przelewy z przyszłą datą.
    Prze internet się (jeszcze?) nie da.
    KJ

  • 28. Data: 2004-03-09 17:15:58
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:
    > blad :-)
    > 1. konto lokacyjne zakladasz za darmo - nie musisz miec osobistego
    > 2. do konta lokacyjnego mozesz miec dostep internetowy, darmowy

    Konto lokacyjne =/= rachunek oszczednosciowo rozliczeniowy - czyli cos jak
    VW Bank na poczatku - ot i problem definicji i klotni rozwiazany ;)

  • 29. Data: 2004-03-09 17:23:49
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Kamil Jonca wrote:
    > Przez _telefon_ zlecałem przelewy z przyszłą datą.
    > Prze internet się (jeszcze?) nie da.
    > KJ
    Jesteś pewien?
    Ja też próbowałem (jak jeszcze była darmowa infolinia)
    i sie nie dało. (a dostęp przez internet juz wtedy obiecywali)
    Póki co nie ma sie czym zachwycać:
    -system off-line
    -bez przelewów przyszłych,
    -definiowania przelewów przez internet.
    -obsługi lokat,
    -przelewów do ZUS,
    -i przelewów zagranicznych.

    Jeśli rozszerzać funkcjonalność będą w takim tempie jak ją wdrażali
    to jeszcze wiele wody upłynie zanim z tego będzie dobry produkt.

    St.

  • 30. Data: 2004-03-09 20:57:23
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    > Przez _telefon_ zlecałem przelewy z przyszłą datą.
    > Prze internet się (jeszcze?) nie da.

    to ile doplacaja dla .... ktorzy zakladaja konta w takim czyms ?