  • 1. Data: 2004-03-07 22:31:08
    Temat: VW Bank - layout
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>

    Witam
    Pooglądałem sobie demo części transakcyjnej VWBank i szczerze mówiąc jest
    toto mało ciekawe pod względem wizualnym. Czy coś się pod tym względem
    zmieniło od czasu powstania rzeczonego dema?
    Przy okazji nasunęło się kilka pytań:
    Czy VW nie ma numerów kont 26 cyfrowych?
    Czy można sobie wydrukować potwierdzenie transakcji?

    Pozdrawiam
    Jacek

    --
    Ja to jakbym i chciał bić żonę, to nie miałem kiedy.

  • 2. Data: 2004-03-07 22:36:00
    Temat: Re: VW Bank - layout
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    s...@d...freebsd.home,
    Jacek Pełka <j...@c...com.pl>:

    > Pooglądałem sobie demo części transakcyjnej VWBank i szczerze mówiąc
    > jest toto mało ciekawe pod względem wizualnym.

    Kwestia przyzwyczajenia + gustu.

    > Czy coś się pod tym
    > względem zmieniło od czasu powstania rzeczonego dema?

    Raczej niewiele.

    > Przy okazji nasunęło się kilka pytań:
    > Czy VW nie ma numerów kont 26 cyfrowych?

    Ma.

    > Czy można sobie wydrukować potwierdzenie transakcji?

    Mozna.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-03-07 22:40:18
    Od: "david" <d...@W...o2.pl>

> [...]
    > toto mało ciekawe pod względem wizualnym. Czy coś się pod tym względem
    > zmieniło od czasu powstania rzeczonego dema?
    nie, nic się nie zmieniło, jest może topornie ale to ma swój urok :)

    > Przy okazji nasunęło się kilka pytań:
    > Czy VW nie ma numerów kont 26 cyfrowych?
    tak, aczkolwiek jako podstawowy podaje nr w starym wydaniu a po nim dopiero
    w nawiasie ten zgodny nowy 26-cyfrowy

    > Czy można sobie wydrukować potwierdzenie transakcji?
    tak, można :)

    > Pozdrawiam
    również
    > Jacek