  • 1. Data: 2004-03-08 12:21:39
    Temat: Czy zmienic bank???
    Od: "Kamil" <r...@p...onet.pl>

    Witam szanownych grupowiczów!!!
    Mam pytanko:
    Posiadam dwa konta w Lukas Bank (wygodne) i w Inteligo. Ale tak szczerze
    powiedziawszy zaczyna sie zawodzic na inteligo a Lukas po zmianie TOiP juz
    nie jest takie tanie.
    Zastanawiam sie w jakim banku otworzyc Konto które bedzie w sobie mialo
    zalety nowoczesnosci i tradycyjnosci. Moze Raiffeisen???

    Pozdrawiam!!!

  • 2. Data: 2004-03-08 12:33:40
    Temat: Re: Czy zmienic bank???
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-03-08 13:21, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Kamil wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > Witam

    Również ;)

    > Posiadam dwa konta w Lukas Bank (wygodne) ... po zmianie TOiP juz
    > nie jest takie tanie.

    Czytałeś ? =>

    http://lukasbank.com.pl/oferta_konta_jak_placic_mnie
    j_wygodne.asp

    ;)

    Pozdrawiam ;>
    --
    Stasio Podróżnik na L4
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 3. Data: 2004-03-08 16:09:04
    Od: "Kamil" <r...@p...onet.pl>

    Czytalem to ale no coz, Lukasa uzywam jako konta oszczednosciowego... Moze
    specjalisci z tej grupy mi doradza???