  • 11. Data: 2004-03-09 09:55:58
    Temat: Re: Bankowość internetowa w Raiffeisenie!!!
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    A_Zet wrote:
    > Dnia Mon, 08 Mar 2004 23:00:15 +0100, xwr1010 <x...@i...pl>
    > napisał(a):
    >
    > [...]
    [....brednie...]
    Oczywiście o koncie lokacyjnym nie pamiętasz?
    KJ

  • 12. Data: 2004-03-09 10:11:41
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    A_Zet wrote:
    > (........) Podobnie z Raiffeisenem: wystarczy
    > placic 10 zl./mies. za konto standard, wowczas mozna dokonac przelewu
    > za darmoche, wlasnych srodkow oprocentowanych w wysokosci 0,2%.
    >
    > Dziekuje, postoje, (........) >
    > W sumie nie jest to zadna bankowosc internetowa, a jedynie kanal
    > internetowy dla kont osobistych, w dodatku dosc ulomny (bez przelewow
    > z data przyszla itp).

    a kto ci każe tam zakładać ROR - wystarczy mieć konto lokacyjne
    - zero opłat i przelewy darmowe, dostęp internetowy również
    *** blad ***

  • 13. Data: 2004-03-09 10:33:14
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 09 Mar 2004 10:55:58 +0100, Kamil Jonca <k...@g...pl>
    napisał(a):

    >[....brednie...]

    W krorym miejscu? Pisac bezpodstawnie 'brednie' kazdy duren potrafi,
    uzasadnoic a pozniej komentowac, to juz robota nie dla durnia.

    Ale z drugiej strony ;-) tak inteligentnie przyciales cytaty, ze chyba
    zgodze sie z Twoja samokrytyczna ocena, napisales entuzjastyczne
    brednie.

    >Oczywiście o koncie lokacyjnym nie pamiętasz?

    A musze? Zastanow sie chwile. ...chociaz, do kogo ja to mowie.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}

  • 14. Data: 2004-03-09 10:45:09
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    A_Zet wrote:

    > W krorym miejscu?

    W miejscu gdzie zabrakło opisu konta lokacyjnego. A jeśli chodzi o
    wspomnianą tepsę. _DOSTĘP_ był darmowy. Płaciłeś za POŁĄCZENIE. Sprawdź
    sobie cenniki (ówczesnych) dostawców np (PolskiOn Line) i wyczuj różnicę.

    > Pisac bezpodstawnie 'brednie' kazdy duren potrafi,
    Skończyły się argumenty, to zaczynamy osobiście :-)

    > A musze? Zastanow sie chwile. ...chociaz, do kogo ja to mowie.
    Jeśli skreślasz, to wypadało by wiedzieć.

    A do entuzjazmu mi daleko. Systemik wydaje się mieć spore możliwości,
    ale ... jeszcze nie dziś.(Patrz FAQ Rajfiego)

    KJ

  • 15. Data: 2004-03-09 11:04:42
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c2k5d3$srj$1@nemesis.news.tpi.pl>, blad wrote:

    > a kto ci każe tam zakładać ROR - wystarczy mieć konto lokacyjne
    > - zero opłat i przelewy darmowe, dostęp internetowy również

    A gdzie o tym jest info na stronie Raiffeisenu? Weszłam sobie tutaj:
    http://www.raiffeisen.pl/d7b10145377ea4b707d2bd05d21
    cd16b

    i żadnej takiej info nie widzę.

    Renata

  • 16. Data: 2004-03-09 11:09:35
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > A gdzie o tym jest info na stronie Raiffeisenu? Weszłam sobie tutaj:
> [...]
    E?
    Skopiowane z tego adresu:

    konto lokacyjne

    Główna > Klienci indywidualni > konto lokacyjne

    Konto przez internet

    Atrakcyjne oprocentowanie
    Sprawdź, jak Twoje pieniądze będą dla Ciebie pracować.

    Wypłata w każdej chwili bez utraty odsetek
    Gwarantujemy, że zawsze będziesz mieć dostęp do swoich pieniędzy.

    Możliwość otrzymania premii
    Jeżeli Twoje saldo przez trzy miesiące nie spadnie poniżej 7000 zł,
    otrzymasz premię procentową.

    Konto bez żadnych opłat
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Prowadzenie konta lokacyjnego i operacje na nim są całkowicie bezpłatne.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    [...reszta wycięta...]
    KJ

  • 17. Data: 2004-03-09 11:12:31
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 09 Mar 2004 11:45:09 +0100, Kamil Jonca <k...@g...pl>
    napisał(a):

    >A_Zet wrote:

    [...]

    >W miejscu gdzie zabrakło opisu konta lokacyjnego.

    Bzdury opowiadasz. Bo skoro UOGOLNIASZ WYJATEK z konta lokacyjnego,
    to BARDZIEJ UPRAWNIONE jest uogolnienie z konta osobistego (w dodatku
    w dwoch wariantach, za 10 lub 20 zl., ja z litosci pisalem tylko o tym
    za dyche), ktore oplate posiada. Zatem NIE jest to darmowa bankowosc
    internetowa, ale Ty jak widze tego w ogole nie rozumiesz.

    >A jeśli chodzi o
    >wspomnianą tepsę. _DOSTĘP_ był darmowy. Płaciłeś za POŁĄCZENIE. Sprawdź
    >sobie cenniki (ówczesnych) dostawców np (PolskiOn Line) i wyczuj różnicę.

    Bzdury opwiadasz, gdyz polaczenie (w omawianym przypadku) bylo
    INTEGRALNA czescia dostepu, bez oplaty za polaczenie nie bylpo
    internetu. Bylo dostepem baaardzo drogim, najdrozszym w swiecie.
    Zatem reklamowanie jako darmowego jest naduzyciem. Gdyby uruchamialo
    sie dwa kanaly jednoczesnie, (tak jak to obecnie sie dzieje z chocby
    SDI) wowczas mozna byloby dopiero mowic wowczas, ze dostep byl
    darmowy - bo place za polaczenie a przy okazji mam kanal internetowy
    za darmo;

    ...place za konto osobiste, a przy okazji mam bankowy kanal
    internetowy za darmo - ale NIE mam darmowej bankowosci internetowerj,
    na mily Bog! To tak jak dzieci mowia: nie zmoklbym gdybym wzial
    parasol; albo nie zmoklbym gdyby desz nie padal, wiec wyciagam
    wniosek, ze brak opadow przy parasolu i przy pozostaniu w domu. Ot,
    taka sobie metoda strusia.

    >Skończyły się argumenty, to zaczynamy osobiście :-)

    Zapytaj sie tego kolesia, ktory w Twoim imieniu pisze takie bezzasadne
    i malo osobiste komentarze w rodzaju "brednie" kreslac oblednie
    cytaty, kto zaczal osobiscie.

    >Jeśli skreślasz, to wypadało by wiedzieć.
    >

    >A do entuzjazmu mi daleko. Systemik wydaje się mieć spore możliwości,
    >ale ... jeszcze nie dziś.(Patrz FAQ Rajfiego)

    Gdybym nie popatrzyl, tobym nie kwestionowal. Skoro nie dzis, to sam
    zadajesz klam stanowi okreslonemu w tytule watku, ja to
    zakwestionowalem i pod takim tytulem sie NIE podpisuje; Ty tak, wiec
    korzystajac z wzorac twierdze, ze piszesz brednie. Co uzasadnilem
    wczesniej.

    Nie ma bankowosci internetowej w Raiffeisenie za darmo, jest wylacznie
    kanal internetowy za darmo. I to w dodatku do jednej, najmniej
    popularnej uslugi.

  • 18. Data: 2004-03-09 11:23:05
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    A_Zet wrote:

    > [...]
    [...]

> [...]
    > SDI) wowczas mozna byloby dopiero mowic wowczas, ze dostep byl
    > darmowy - bo place za polaczenie a przy okazji mam kanal internetowy
    jednak nie rozumiesz :-(

    > ....place za konto osobiste, a przy okazji mam bankowy kanal
    > internetowy za darmo - ale NIE mam darmowej bankowosci internetowerj,
    masz, _o_ile_nie_będziesz_się_upierał_przy_koncie_osobisty
    m.

    [[...]
> [...]
    >
    > Nie ma bankowosci internetowej w Raiffeisenie za darmo, jest wylacznie
    > kanal internetowy za darmo. I to w dodatku do jednej, najmniej

    Możesz rozwinąć ? Bo wydaje mi się, ze ten system obsługuje KK bez
    potrzeby posiadania konta. A KK są chyba _najbardziej_ popularną usłgą
    tego banku (dla indywidualnych). Więc ostatnie zdanie jest... mało
    prawdziwe.

    KJ

  • 19. Data: 2004-03-09 11:24:35
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c2k8lh$jl9$1@inews.gazeta.pl>, Kamil Jonca wrote:

    > Konto bez żadnych opłat
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Prowadzenie konta lokacyjnego i operacje na nim są całkowicie bezpłatne.
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    No dobrze, może nie umiem szukać, ale nie wiem gdzie znaleźć jakie to
    operacje można na nim przeprowadzać.

    Renata

  • 20. Data: 2004-03-09 11:28:04
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Renata Gołębiowska wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > No dobrze, może nie umiem szukać, ale nie wiem gdzie znaleźć jakie to
    > operacje można na nim przeprowadzać.
    >
    > Renata

    - Wpłacać wypłacać pieniądze w placówkach
    - przelewy z/na konto (w tym US - sprawdzone, czy ZUS - nie mam
    pojęcia), również z datą przyszłą. nie można było telefonicznie
    definiować przelewów, jak jest/będzie przez Internet - nie wiem
    - spłacać KK
    - lokaty ? Nie wiem (chyba też)

    Empiria, moze jest to gdzieś opisane, ale nie chce mi się szukać.
    Karty nie ma.

    KJ