  • 31. Data: 2004-03-10 09:47:26
    Temat: Re: Bankowość internetowa w Raiffeisenie!!!
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Raiffeisen Bank Polska S.A. rozszerza ofertę elektronicznych kanałów dostępu
    > do rachunków o bezpłatny system bankowości internetowej. Wygoda,
    > bezpieczeństwo transakcji i.....zła wiadomość dla hakerów - bank udostępnia
    > użytkownikom pakiet informacyjny ze wskazówkami, jak uniknąć błędów, na
    > które czekają internetowi włamywacze.
    > calosc: http://banki.prnews.pl/index.php/display,4527

    Słaby troche ten system
    1. Nie on line (chyba)
    2. nie ma informacji o przychodzących przelewach(tulko kwota+data) (MOje
    podejrzenie jest takie, ze jest info jedynie o "inicjowanych przeze mnie
    ") operacjach.

    :-(

    KJ

  • 32. Data: 2004-03-10 10:53:38
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@g...pl> napisał:
    > Słaby troche ten system
    (...)
    > :-(

    Ano słaby. I nie jest on-line. Nie mozna tez robic (chyba) przelewów na stare nr
    rachunków. Tak wiec do wielu oddziałów pekao nie da się zrobić przelewu ;-))
    Jest tak samo mierny jak pekao24.

    --
    W.

  • 33. Data: 2004-03-10 22:57:28
    Od: xwr1010 <x...@i...pl>

    Cze

    On Tue, 09 Mar 2004 12:12:31 +0100, A_Zet <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Bzdury opowiadasz. Bo skoro UOGOLNIASZ WYJATEK z konta lokacyjnego,
    >to BARDZIEJ UPRAWNIONE jest uogolnienie z konta osobistego (w dodatku
    >w dwoch wariantach, za 10 lub 20 zl., ja z litosci pisalem tylko o tym
    >za dyche), ktore oplate posiada. Zatem NIE jest to darmowa bankowosc
    >internetowa, ale Ty jak widze tego w ogole nie rozumiesz.

    Nie wiem co chcesz pokazac? i czy wogole kleisz co piszesz?
    Tak jak pokazujesz racje do oplaty za prowadzenie konta tak wogole bez
    sensu dla KL i KK.

    >Nie ma bankowosci internetowej w Raiffeisenie za darmo, jest wylacznie
    >kanal internetowy za darmo. I to w dodatku do jednej, najmniej
    >popularnej uslugi.

    Rozumiem "najmniej popularna usluga w RB=konto osobiste", fakt
    kiepskie - nie posiadam,
    natomiast mam KK w RB w promo za free, i KL za free,teraz mam interek
    za free , jak dla mnie mam bankowosc internetowa w RB za free

    pozdro
    xwr1010

  • 34. Data: 2004-03-17 11:45:14
    Od: "Tomasz R Surmacz" <t...@s...ict.pwr.wroc.pl>

    WD (j...@c...barg.sv) wrote on Wed, 10 Mar 2004 11:53:38 +0100:
    W> (...)

    W> Ano słaby. I nie jest on-line. Nie mozna tez robic (chyba) przelewów na stare nr
    W> rachunków. Tak wiec do wielu oddziałów pekao nie da się zrobić przelewu ;-))

    Ale to raczej wynika z tego, że RF w ogóle stwierdził, że przelewy na
    stare numery rachunków realizuje tylko do końca marca, a potem już tylko
    na nowe. Można więc uznać sytuację za przejściową :-)

    --
    Tomasz R. Surmacz, ts<at>wroc.apk,net, tsurmacz @ ict.pwr,wroc.pl. (_ _' __)