  • 1. Data: 2004-03-08 09:55:12
    Temat: Bankowość internetowa w Raiffeisenie!!!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Raiffeisen Bank Polska S.A. rozszerza ofertę elektronicznych kanałów dostępu
    do rachunków o bezpłatny system bankowości internetowej. Wygoda,
    bezpieczeństwo transakcji i.....zła wiadomość dla hakerów - bank udostępnia
    użytkownikom pakiet informacyjny ze wskazówkami, jak uniknąć błędów, na
    które czekają internetowi włamywacze.
    calosc: http://banki.prnews.pl/index.php/display,4527

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2004-03-08 09:57:04
    Temat: Re: Bankowość internetowa w Raiffeisenie!!!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    I jeszcze poradnik:
    http://www.prnews.pl/download/poradnikrb.pdf

  • 3. Data: 2004-03-08 11:06:43
    Od: "t.s." <y...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:c2hfu3$p3p$1@news.onet.pl...
> [...]
    udostępnia
    > użytkownikom pakiet informacyjny ze wskazówkami, jak uniknąć błędów, na

    A czy ktoś wie, czy mając tylko kredytówkę (bez konta) też ten system
    działa?

    Pzdr,
    TS

  • 4. Data: 2004-03-08 11:06:46
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    t.s. wrote:
    [...]

    > A czy ktoś wie, czy mając tylko kredytówkę (bez konta) też ten system
    > działa?
    Wydaje mi się ze tak.
    KJ

  • 5. Data: 2004-03-08 12:51:00
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > A czy ktoś wie, czy mając tylko kredytówkę (bez konta) też ten system
    > działa?

    Tak ,też tak mam, dzisiaj dostane kod TPIN i bedzie mozna podejrzeć stan
    zadłużenia karty.

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2004-03-08 12:53:19
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    SebCz wrote:

    > Tak ,też tak mam, dzisiaj dostane kod TPIN i bedzie mozna podejrzeć stan
    > zadłużenia karty.

    Łe, nie ma blokad :-( Gorzej niż w BZWBK.

    KJ

  • 7. Data: 2004-03-08 22:00:15
    Od: xwr1010 <x...@i...pl>

    Cze

    michal.macierzynski@prnews.pl> wrote:

    >Raiffeisen Bank Polska S.A. rozszerza oferteelektronicznych kanało dostępu

    tak na dokladke ;)

    Wykaz dspozycji możliwych do złożenia w interku:

    KONTO OSOBISTE / KONTO LOKACYJNE:
    Wykonanie przelewu wewnętrznego (na konta których jesteś właścicielem,
    współwłaścicielem lub pełnomocnikiem ogólnym)
    Wykonanie przelewu dowolnego (na dowolnie wskazany rachunek)
    Wykonanie przelewu predefiniowanego (na konto wcześniej zdefiniowane)
    Sprawdzenie salda oraz środków dostępnych na koncie
    Sprawdzenie historii konta Sprawdzenie listy przelewów odroczonych
    (przelewy z przyszłą datą realizacji oraz zlecenia stałe)
    Sprawdzenie listy statusów zleconych przelewów
    Sprawdzenie wszystkich szczegółów dotyczących posiadanych kont
    KARTY KREDYTOWE:
    Wykonanie spłaty karty kredytowej w minimalnej, całkowitej lub
    dowolnej kwocie,
    Sprawdzenie salda oraz środków dostępnych na karcie kredytowej
    Sprawdzenie historii karty kredytowej
    Sprawdzenie statusu spłaty karty kredytowej
    Sprawdzenie szczegółów dotyczących posiadanych kart
    INNE
    Zamówienie kontaktu telefonicznego (pracownik Centrum Telefonicznego
    skontaktuje się z Tobą w podanym przez Ciebie czasie)
    Zmiana hasła do systemu bankowości Internetowej Raiffeisen on-line

    Bank nie pobiera żadnych opłat za korzystanie z systemu bankowości
    internetowej, wszystkie przelewy dokonymane przez Internet są
    bezpłatne.

    Wiecej tu:
    www.raiffeisen.pl/pop/faq/faq.htm

    pozdro
    xwr1010

  • 8. Data: 2004-03-08 23:13:02
    Od: Lukasz Bajoński <l...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > I jeszcze poradnik:
    > http://www.prnews.pl/download/poradnikrb.pdf

    Podobny, jeszcze bardziej rozbudowany poradnik jest od dłuższego czasu
    na stronach Citi:
    http://www.online.citibank.pl/portal/generic.jsp?dat
    aID=pNlfFaqDatCont&contentID=pNlfCzylst&viewID=MY_PO
    RTAL_VIEW&contentType=PSDisplayContent&beanID=183#1

    Pozdr,
    Lukasz

  • 9. Data: 2004-03-09 08:49:50
    Od: h...@o...pl

    > A czy ktoś wie, czy mając tylko kredytówkę (bez konta) też ten system
    > działa?

    czy system ma kredytówkę (bez konta), czy czegoś nie zrozumiałem?

    (boshe, imiesłowy, jakie to skomplikowane, hihi)

    pozdr.
    hidie

  • 10. Data: 2004-03-09 09:20:50
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 08 Mar 2004 23:00:15 +0100, xwr1010 <x...@i...pl>
    napisał(a):

    [...]

    >Bank nie pobiera żadnych opłat za korzystanie z systemu bankowości
    >internetowej, wszystkie przelewy dokonymane przez Internet są
    >bezpłatne.

    Co mi przypomina slawetny 'darmowy dostep do internetu' przez
    TP SA, w ktorym za 'darmowy dostep' nalezy placic co trzy minuty
    stosowna kwote (w dodatku bez uwzglednienia reklamacji, gdy modem
    telekomuny sie nie odezwie). Podobnie z Raiffeisenem: wystarczy
    placic 10 zl./mies. za konto standard, wowczas mozna dokonac przelewu
    za darmoche, wlasnych srodkow oprocentowanych w wysokosci 0,2%.

    Dziekuje, postoje, nawet po przecieknietej (?) - tak sie to chyba
    powinno powiedziec - informacji o oplacie 3,5 zl./mies w VW.
    A nawet po 0,5 zl./przelew w mBanku, bo 20 przelewow zrekompensuje
    mi z cala pewnoscia oszalamiajace ;-) oprocentowanie srodkow wlasnych.

    W sumie nie jest to zadna bankowosc internetowa, a jedynie kanal
    internetowy dla kont osobistych, w dodatku dosc ulomny (bez przelewow
    z data przyszla itp).

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}