  • 1. Data: 2005-04-08 07:31:19
    Temat: Bankowośc elektroniczna
    Od: "Marcin" <s...@g...pl>

    witam,
    podejzewam że nieodpowiednie to miejsce na takie posty, ale szukam wszedzie
    gdzie sie da.
    Poszukuje materiałów do pracy na temat bankowości elektronicznej i
    wszystkiego co się z tym wiąże. Historia rozwoju w polsce, bankomaty, karty,
    banki internetowe, systemy informatyczne, tokeny itp, itd. bede wdzięczny za
    wszelkie informacje.
    pzdr i dziękuje

  • 2. Data: 2005-04-08 08:04:11
    Temat: Re: Bankowośc elektroniczna
    Od: "rbi" <r...@n...pl>

    > podejzewam że nieodpowiednie to miejsce na takie posty, ale szukam
    wszedzie
    > gdzie sie da.
    a tu sprawdzales?
    www.google.com

  • 3. Data: 2005-04-08 08:36:04
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

> [...]
    karty,
    > banki internetowe, systemy informatyczne, tokeny itp, itd. bede wdzięczny

    moge coś przesłać na priva, 2 dni temu skonczyłem pisać własnie o tym I
    rozdział magisterki :)

    Pozdrawiam :)

  • 4. Data: 2005-04-08 08:59:30
    Od: "Marcin" <s...@g...pl>

    sprawdzalem, mam troche informacji ale to jeszcze mało, wiem ze sa fajne
    podreczniki na ten temat, ale u mnie narazie nie moge do nich uzyskac
    dostepu niestety.

  • 5. Data: 2005-04-08 09:55:58
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Marcin" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    karty,
    > banki internetowe, systemy informatyczne, tokeny itp, itd. bede wdzięczny

    jest troche materialow NBP jak i ksiazek poswiecone temu zagadnieniu.

  • 6. Data: 2005-04-08 22:22:14
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://artykuly.prnews.pl ;)

    A swoja droga - dziwia mnie takie pytanie - przeciez ksiazek na ten
    temat jak psow ;)