  • 1. Data: 2005-04-08 15:01:52
    Temat: Koperty od BZ WBK - kod paskowy posnet?!
    Od: "Krzysiek." <@dla.zaufanych.zapytaj>

    witam

    Na kazdej kopercie jest kod paskowy, wykladowca mowil ze to Posnet... tyle
    ze jakos mam problemy z tym. Sa same pionowe kreski, brak kresek nizszych.
    Sa niby odddzielone przerwy o roznej szerokosci ale w jednym miejscu (z
    malutkimi przerwami) mam 7 pionowych kresek, w posnet znak kodowany jestn a
    5 kreskach w tym musza byc 2 wysokie i 3 niskie!! Wiec jaki to kod?
    Chcialbym go sobie zdekodowac... sprawdzic czy rzeczywiscie list byl do mnie
    :-)

    wiem ze moze ntg, ale koperta bankowa i sa tu ludzie z glowa na karku :-)

    pozdrawiam