  • 1. Data: 2013-02-19 10:18:43
    Temat: Bankowe "Promocje" - czyli jak zrobić jelenia w bambuko
    Od: Tmavy <t...@g...com>

    "Mistrzem w dziwnej budowie swoich ofert zdaje się być Getin Bank..."

    http://goo.gl/JmQ1J

  • 2. Data: 2013-02-19 10:59:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 lutego 2013 10:18:43 UTC+1 użytkownik Tmavy napisał:
    > "Mistrzem w dziwnej budowie swoich ofert zdaje się być Getin Bank..."
    Myśle ze trochę błędnie zakładasz ze na"promocji" ma zyskac/zarobic tylko klient.
    Jest inaczej, zarobic ma również bank.
    Nie jestm klientem GB ale jak wynika z linku który podałeś promocja Super Saver jest
    w miarę przejrzysta(pisze w oparciu o link, nie chce mi się szukać w regulaminie i
    innych haczyków które być może tam są)
    Klient moze miec przez rok 10% środków przelanych do GE oprocentowanych na 10%(zysk
    klienta) bank ma 10 razy tyle tanich srodków jako comiesięczny osad na rachunku
    podstawowym(zysk banku).
    To samo Family Saver- warunki sa w miarę proste- za to że część srodków jest
    oprocentowana na 8%(coby nie mówic oprocentowanie atrakcyjne na dzisiaj)klient musi
    spełnić dwa warunki:wpływ w określonej wysokości i określony obrót karta.
    Wygląda czytelnie, ale zastrzegam ze nie czytałem regulaminu i pisze w oparciu o
    podlinkowany artykuł.
    Czy warto z oferty skorzystac to kazdy sam powinien decyzję podjąc.

  • 3. Data: 2013-02-19 21:13:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    podlinkowany artykuł.
    > Czy warto z oferty skorzystac to kazdy sam powinien decyzję podjąc.

    jeżeli ktoś jest zainteresowany to konto SS (super saver) jest
    najbardziej opłacalne jeżeli ktoś ma DG i wie jak z ten oferty skorzystać

    FS, dajcie spokój...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2013-02-19 22:11:47
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Tmavy" ...
    > "Mistrzem w dziwnej budowie swoich ofert zdaje się być Getin Bank..."

    Pozwolisz, ze zacytuje ... siebie :-)

    "To firma L. Cz. a wiec stracisz: czas, nerwy i pieniadze."

    --
    T.F.

  • 5. Data: 2013-02-19 22:19:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > "To firma L. Cz. a wiec stracisz: czas, nerwy i pieniadze."

    niekoniecznie jak się wie co i jak wykorzystać ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS