  • 1. Data: 2013-02-18 19:20:25
    Temat: [city] okres rozliczeniowy karty
    Od: W <w...@w...pl>

    Witam,
    czy w systemie transakcyjnym jest gdzieś prezentowany okres rozliczeniowy
    karty? Bo grzebię, szukam i nigdzie nie widzę... (nowa karta, jeszcze nie
    było wyciągu...)

  • 2. Data: 2013-02-18 21:04:36
    Temat: Re: [city] okres rozliczeniowy karty
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 19:20:25
    > czy w systemie transakcyjnym jest gdzieś prezentowany okres rozliczeniowy
    >
    > karty? Bo grzebię, szukam i nigdzie nie widzę... (nowa karta, jeszcze nie
    >
    > było wyciągu...)

    Też nie znalazłem. Na infolinii Ci powiedzą.

  • 3. Data: 2013-02-19 05:17:16
    Od: W <w...@w...pl>

    Piotr Hołda wystukał, co następuje:

    > W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 19:20:25

    > Też nie znalazłem. Na infolinii Ci powiedzą.

    Ehh... tego wolałem uniknąć...
    z ciekawostek - system mnie właśnie zarzucił radosnym komunikatem:

    "Trwa nocne przetwarzanie danych... Kliknij aby dowiedzieć się więcej"...

  • 4. Data: 2013-02-19 08:14:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-19 05:17, W pisze:

    > "Trwa nocne przetwarzanie danych... Kliknij aby dowiedzieć się więcej"...

    Czego ciekawego więcej się dowiedziałeś? :)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2013-02-19 10:34:14
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 lutego 2013 05:17:16 UTC+1 użytkownik W napisał:

    > z ciekawostek - system mnie właśnie zarzucił radosnym komunikatem:

    > "Trwa nocne przetwarzanie danych... Kliknij aby dowiedzieć się więcej"...

    Nowyś ;-) To norma Citaka.

    --
    Olgierd
    http://legeartis.org.pl

  • 6. Data: 2013-02-19 12:26:59
    Od: W <w...@w...pl>

    Olgierd wystukał, co następuje:

    > Nowyś ;-) To norma Citaka.

    No nowym nowym... nie to, żeby mi to specjalnie przeszkadzało, ale
    teoretycznie mieli przetwarzać kilka godzin wczesniej ;-)

  • 7. Data: 2013-02-20 02:41:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "W" X...@a...home

    > czy w systemie transakcyjnym jest gdzieś prezentowany
    > okres rozliczeniowy karty? Bo grzebię, szukam i nigdzie
    > nie widzę... (nowa karta, jeszcze nie było wyciągu...)

    Citi bezproblemowo przesuwa ten termin na prośbę Klienta.
    A w razie ewentualnej wpadki -- możesz liczyć na życzliwość
    i wyrozumiałość.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'