  • 1. Data: 2013-02-18 21:35:19
    Temat: openfinance - nowy (?) trick
    Od: slavvek <s...@i...pl>

    ... nowy przynajmniej dla mnie:

    z kończących się (nieodnawialnych) lokat zrobiłem przez konsultanta
    następne, uzgodniliśmy że też nieodnawialne, ze zwrotem na to samo
    podane już konto w innym banku.

    Zgodnie z zaleceniami tow. Dzierzyńskiego z CzK ('dowieriaj, no
    prowieriaj') zaglądam, a tam do zwrotu podane -jak się dowiedziałem na
    infolinii- nieoprocentowane 'konto techniczne' w OF, gdzie skończone
    lokaty będą leżeć spokojnie do czasu wydania jakiejś dyspozycji.
    Uprzejma Pani przekonywała mnie, że widocznie tak się umówiłem z
    konsultantem...

    --- slavvek

  • 2. Data: 2013-02-19 02:10:20
    Temat: Re: openfinance - nowy (?) trick
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "slavvek" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zgodnie z zaleceniami tow. Dzierzyńskiego z CzK ('dowieriaj, no
    > prowieriaj') zaglądam, a tam do zwrotu podane -jak się dowiedziałem na

    Kontrola najwyższą formą zaufania :)

    > infolinii- nieoprocentowane 'konto techniczne' w OF, gdzie skończone
    > lokaty będą leżeć spokojnie do czasu wydania jakiejś dyspozycji. Uprzejma
    > Pani przekonywała mnie, że widocznie tak się umówiłem z konsultantem...

    Jeśli patrzysz na *stare* lokaty (jeszcze nie przepoczwarzone w nowe),
    to AFAIR tak to właśnie wygląda. Pan u siebie naklikał, że po ich
    zakończeniu,
    system przeniesie $$ na konto techniczne i stamtąd zaraz (lub trochę później
    ;p)
    na właściwe. A może nie naklikał, tylko zapisał w zeszyciku, że ma to zrobić
    ręcznie :) i dlatego pani na dezinfolinii tego nie widzi. W każdym razie -
    jeśli
    to *stare* lokaty, to nie ma powodu do obaw.

    Natomiast jeśli to już nowe, to sam wyedutuj konta do zwrotu lub ew.
    molestuj pana. "Mojemu" panu jeszcze nigdy nie udało się ustawić dobrego
    konta w odnawianych lokatach, dlatego m.in. przestałem z nim gadać :)