  • 1. Data: 2013-02-19 09:08:37
    Temat: Sync - kilka pytan
    Od: "Zebb" <P...@w...pl>

    Sorki, ze sie powtarzam ale poprzedni post przepadl. Może ktoś orientuje się
    w poniższych kwestiach?

    1. czy 5% otrzymam jesli na konto zostało przelane wynagrodzenie, renta lub
    emerytura z ZUS, a w przypadku studentów stypendium z uczelni?
    Jest jakas minimalna kwota platnosci? Co ma byc w tytule przelewu np. jesli
    to wynagrodzenie? A co jesli ja sam sobie jestem pracodawcą i pracownikiem?
    2. czy jest jakas lista platności stałych które wpadają do odliczen? Np.
    telefon i internet (tpsa), energia (np. pge), gaz (np. pgning), spółdzielnia
    mieszkaniowa ....
    Jesli tak to jak dokonywac platnosci online aby otrzymac ten cashback -
    dotpay? payu? przelewy24?
    3. to trzeba płacić via alior sync (konto internetowe) czy też można sobie
    zrobić subkonto i do tego kartę debetową?
    4. rozumiem, ze max kwota zwrotu dotyczy platnosci internetowych na kwote
    max 25 000 pln

    Moze jest w sieci jakies aktualne FAQ dla tego banku

  • 2. Data: 2013-02-19 10:00:40
    Temat: Re: Sync - kilka pytan
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-02-19 09:08, Zebb napisał(a):
    > Sorki, ze sie powtarzam ale poprzedni post przepadl. Może ktoś orientuje się w
    poniższych kwestiach?

    Nie przepadł.

> [...]
    > to wynagrodzenie? A co jesli ja sam sobie jestem pracodawcą i pracownikiem?

    Bank w osobie czatera twierdził jakiś czas temu, że ma jednoznacznie wynikać
    z przelewu, że to wynagrodzenie. Stypendium się łapie.

    W takim PKO BP jako odpowiednik wynagrodzenia wystarczy w tytule dowolnego
    przelewu użyć słów kluczowych wynagrodzenie lub lista. Fajnie byłoby jakbyś
    poeksperymentował z tytułami przelewów w Syncu i dał znać ;)

> [...]
    > mieszkaniowa ....
    > Jesli tak to jak dokonywac platnosci online aby otrzymac ten cashback -

    Jest lista płatności internetowych (kartą lub pay-by-link) które się NIE łapią
    - identyfikowane przez numery MCC akceptantów płatności.

    https://www.sync.pl/produkt/Konto+osobiste

    --
    TrzyLinie

  • 3. Data: 2013-02-19 19:59:54
    Od: "Zebb" <P...@w...pl>

    dzięki za info.
    Mam nadzieję, że tytuł "Wynagrodzenie za m-c styczeń" nie będzie podlegać
    wątpliwości.
    Z drugiej strony to dziwne, że bank robi jakieś wątpliwości, zostawia jakieś
    niedopowiedzenia etc.

  • 4. Data: 2013-02-27 12:19:30
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 2013-02-19 09:08, Zebb wrote:
    > Jest jakas minimalna kwota platnosci? Co ma byc w tytule przelewu np. jesli
    > to wynagrodzenie? A co jesli ja sam sobie jestem pracodawcą i pracownikiem?

    Ktos robil przelew "wynagrodzenia" samodzielnie? Jest szansa, ze u mnie
    nastapi opoznienie normalnej kasy w tym miesiacu a nie chcialbym stracic
    zwrotu...

  • 5. Data: 2013-02-27 12:25:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 2013-02-27 12:19, neoniusz wrote:

    > Ktos robil przelew "wynagrodzenia" samodzielnie? Jest szansa, ze u mnie
    > nastapi opoznienie normalnej kasy w tym miesiacu a nie chcialbym stracic
    > zwrotu...

    Hmm, chociaz wlasnie sobie uswiadomilem, ze wynagrodzenie nie jest
    jedynym warunkiem zwrotu i nadrobilem to srednim saldem w zupelnosci ;)

  • 6. Data: 2013-03-05 12:04:38
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu środa, 27 lutego 2013 12:25:21 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:

    > Hmm, chociaz wlasnie sobie uswiadomilem, ze wynagrodzenie nie jest
    >
    > jedynym warunkiem zwrotu i nadrobilem to srednim saldem w zupelnosci ;)

    A więc ciągle doisz kasę z tego co zlikwidowali a tak naprawdę nie zlikwidowali...

  • 7. Data: 2013-03-05 13:27:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 marca 2013 12:04:38 UTC+1 użytkownik Zibo napisał:
    > A więc ciągle doisz kasę z tego co zlikwidowali a tak naprawdę nie >zlikwidowali...
    Ale co zlikwidowali?

  • 8. Data: 2013-03-05 15:17:42
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 marca 2013 13:27:18 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    >zlikwidowali...
    >
    > Ale co zlikwidowali?

    Sposób na wyciąganie kasy z Synca, który rzekomo po zmianach w regulaminie przestał
    działać.Chyba nie wypada za dużo pisać..

  • 9. Data: 2013-03-05 18:49:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 marca 2013 15:17:42 UTC+1 użytkownik Zibo napisał:

    > Sposób na wyciąganie kasy z Synca, który rzekomo po zmianach w regulaminie
    >przestał działać.Chyba nie wypada za dużo pisać..
    Zmiany w regulaminie niewiele utrudniły uzyskanie zwrotu 5%.
    W skrócie teraz trzeba mieć albo określone saldo depozytów, albo odpowiednie saldo
    lp/kredytów albo przelew wynagrodzenia.
    Warunki do spełnienia banalnie proste.

  • 10. Data: 2013-03-05 20:14:27
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 marca 2013 18:49:39 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    >
    > Zmiany w regulaminie niewiele utrudniły uzyskanie zwrotu 5%.
    >
    > W skrócie teraz trzeba mieć albo określone saldo depozytów, albo odpowiednie saldo

    Raczej chodziło mi o likwidację cashbacku dla określonych MCC