  • 1. Data: 2013-05-08 06:57:34
    Temat: Bankomaty w Polsce będą wypłacać euro
    Od: Maruda <m...@n...com>

    http://www.wprost.pl/ar/398826/Bankomaty-w-Polsce-be
    da-wyplacac-euro/

    Z bankomatów należących do sieci Euronetu jeszcze przed wakacjami
    będzie można wypłacać euro - informuje "Gazeta Wyborcza". Wypłaty mają
    być dokonywane bez dodatkowych opłat, po kursie podobnym do tego, jaki
    oferują tańsze kantory.
    W całej Polsce jest blisko 4 tysiące bankomatów Euronetu, ale początkowo
    euro będzie można wypłacać tylko z 220 maszyn znajdujących się w
    Warszawie. Z czasem liczba bankomatów wypłacających euro ma się
    zwiększyć do 660. - Chcemy udostępniać klientom możliwość wypłaty waluty
    euro na terenie kraju w dużych miastach, centrach handlowych, przy
    głównych arteriach komunikacyjnych oraz punktach tranzytowych. Docelowo
    euro będzie można wypłacać ze wszystkich bankomatów z logo Euronetu -
    zapowiada Wojciech Sokół, dyrektor w Euronet Polska.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2013-05-08 11:51:52
    Temat: Re: Bankomaty w Polsce będą wypłacać euro
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-05-08 06:57, Maruda pisze:
    > http://www.wprost.pl/ar/398826/Bankomaty-w-Polsce-be
    da-wyplacac-euro/

    Przygotowanie do wejścia Euro ;) ?
    A na pewno wykorzystanie niszy rynkowej.

    Jeszcze, żeby ten ich "zmodernizowany" software
    działał "nieco" szybciej ...

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 3. Data: 2013-05-08 16:36:33
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu środa, 8 maja 2013 06:57:34 UTC+2 użytkownik Maruda napisał:
> [...]
    > Z bankomatów należących do sieci Euronetu jeszcze przed wakacjami
    > będzie można wypłacać euro - informuje "Gazeta Wyborcza". Wypłaty mają
    Ale z tego co napisali, wypłaty tylko i wyłącznie z konta złotówkowego - nie ma
    szansy na wypłatę np. z konta w Eur bez przewalutowania.

    Więc najpierw trzeba będzie zerknąć do kantoru po ile u nich a po drodze do bankomatu
    sprawdzić cinkciarza albo inny walutomat i dopiero potem skorzystać z najtańszej
    opcji :-)

    Jak dla mnie brak możliwości wypłaty z konta Eurowego ogranicza funkcjonalność tej
    usługi.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 4. Data: 2013-05-08 18:25:13
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-05-08 16:36, MrMrooz pisze:
    > Jak dla mnie brak możliwości wypłaty z konta Eurowego ogranicza funkcjonalność tej
    usługi.

    No, jeśli do konta EUR-owego byłaby karta i nie dałoby się wypłacić
    EUR-asków z bankomatu, to faktycznie byłby feler Euronetu.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2013-05-09 12:32:04
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-05-08 11:51, J_K_K pisze:
    > A na pewno wykorzystanie niszy rynkowej.

    Coś za coś - niektóre do likwidacji:
    http://wiadomosci.nf.pl/News/36355/Euronet-planuje-l
    ikwidacje-bankomatow/bankomaty-euronet-wyplata-gotow
    ki/

    --

    Pzdr

    J_K_K