  • 1. Data: 2008-02-02 17:18:31
    Temat: Bankomaty bylego BPH = Euronet
    Od: "RK" <r...@a...falszywy.pl>

    Oddział BPH w moim miasteczku został wchłonięty przez PKOSA. W bankomacie
    przy tym oddziale od pewnego czasu wyświetla się komunikat "Bankomat
    obsługiwany przez Euronet" no i juz nie można sprawdzić stanu konta, nie ma
    też tej informacji na potwierdzeniu wypłaty. Czy inne bankomaty BPH-PKOSA
    też obsługuje Euronet?

  • 2. Data: 2008-02-02 17:32:53
    Temat: Re: Bankomaty bylego BPH = Euronet
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    RK wrote:
> [...]
    > konta, nie ma też tej informacji na potwierdzeniu wypłaty. Czy inne
    > bankomaty BPH-PKOSA też obsługuje Euronet?
    Od dawna bankomaty BPH obsługuje Euronet. W tych, które pozostały
    w BPH możesz sprawdzac stany, możesz zmieniać PIN.

  • 3. Data: 2008-02-02 20:13:53
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > też tej informacji na potwierdzeniu wypłaty. Czy inne bankomaty BPH-PKOSA
    > też obsługuje Euronet?

    Euronet od jakiegoś czasu przejął obsługę bankomatów i chyba docelowo w
    Pekao nie bedzie ich obsługiwał. Pin i stan konta powinienes zmienic/ stan
    konta zobaczyc w bankomacie "starego" Pekao. Problem zniknie po fuzji
    informatycznej.

    Darek

  • 4. Data: 2008-02-02 21:43:55
    Od: "RK" <r...@a...falszywy.pl>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Od dawna bankomaty BPH obsługuje Euronet. W tych, które pozostały
    > w BPH możesz sprawdzac stany, możesz zmieniać PIN.

    Chyba jednak nie od dawna, przynajmniej w tym bankomacie o którym pisałem
    informacja o obsłudze przez Euronet pojawiła się całkiem niedawno bo w
    połowie stycznia. Od dawna za to pobierając gotówkę z bankomatu Euronetu za
    pomocą karty BPH nie płaciło się opłaty. Tu mam kolejne pytanie. Czy, skoro
    ten bankomat jest obsługiwany przez Euronet to będzie pobrana opłata za
    wypłatę gotówki za pomocą karty innego banku mającego umowę z Euronet np
    Kredyt Banku?

  • 5. Data: 2008-02-02 22:16:24
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    RK <r...@a...falszywy.pl> napisał(a):
    Czy, skoro
    > ten bankomat jest obsługiwany przez Euronet to będzie pobrana opłata za
    > wypłatę gotówki za pomocą karty innego banku mającego umowę z Euronet np
    > Kredyt Banku?

    musisz sprawdzic, czy jest na liscie obslugiwanych bankomatow - nie zawsze
    bankomaty obslugiwane przez Euronet sa traktowane jako bankomat Euronetu.

  • 6. Data: 2008-02-03 05:46:54
    Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl>

    Sprawdź jakiego typu konto masz w BPH. Przy Sezamie zwykłym możesz bez
    prowizji pobierać chyba w mniejszej ilości bankomatów ajeśli zmienisz konto
    na SezamMax to masz dostęp bez prowizji do większej ilości bankomatów.

    --
    "Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
    wygląd lichy i durnowaty tak,

    Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.

  • 7. Data: 2008-02-03 12:41:34
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Chyba jednak nie od dawna, przynajmniej w tym bankomacie o którym pisałem
    > informacja o obsłudze przez Euronet pojawiła się całkiem niedawno bo w
    > połowie stycznia.

    2004 roku chyba! Bo jakoś ze 3 lata temu bepeh pozbył się za drobne swych
    bankomatów.

    /*-+

  • 8. Data: 2008-02-03 12:42:28
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Sprawdź jakiego typu konto masz w BPH. Przy Sezamie zwykłym możesz bez
    > prowizji pobierać chyba w mniejszej ilości bankomatów

    - Euronety (te z napiszem wielkim EURONET)
    - BPH
    - Pekało

    /*-+

  • 9. Data: 2008-02-03 19:02:12
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-02-02 22:43, RK stwierdził, że:

    > Chyba jednak nie od dawna,

    Od 3-4 lat mniej więcej.

    > przynajmniej w tym bankomacie o którym
    > pisałem informacja o obsłudze przez Euronet pojawiła się całkiem
    > niedawno bo w połowie stycznia.

    Wcześniej była naklejka na bankomacie.

    > Od dawna za to pobierając gotówkę z
    > bankomatu Euronetu za pomocą karty BPH nie płaciło się opłaty. Tu mam
    > kolejne pytanie. Czy, skoro ten bankomat jest obsługiwany przez Euronet

    To jest bankomat należący do Pekao, obsługiwany przez Euronet.

    > to będzie pobrana opłata za wypłatę gotówki za pomocą karty innego banku
    > mającego umowę z Euronet np Kredyt Banku?

    Będzie. To nie jest bankomat Euronetu.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,