  • 1. Data: 2002-01-10 09:12:48
    Temat: Bankomat mnie wyrolowal
    Od: "eRGie" <r...@x...pl>

    Dwa dni temu wyciagalem pieniadze z bankomatu PKO BP. Wczoraj znowu
    wyciagalem pieniadze, tym razem z Euronetu. Przychodze do domu, licze i
    okazuje sie ze mi brakuje 100zl. A jestem na 100% pewny, ze nie mogly mi
    zniknac z portfela. Wynika stad wniosek, ze ktorys z bankomatow mi zle wydal
    kase. Szkoda, ze nie zauwazylem ktory, chociaz i tak nic juz nie moge
    zrobic:( Wybrane banknoty mialy nominal 100zl, a dwa z nich po 50zl.
    Podejrzewam, ze zamiast tych piecdziesiatek mialy byc dwie setki, wtedy by
    sie zgadzalo. Czy w ogole mozliwe jest zeby cos takiego zaistnialo? Czy ktos
    mial podobne przejscia z bankomatami?
    W kazdym razie uwazam to za SKANDALICZNE.

    eRGie

  • 2. Data: 2002-01-10 09:34:48
    Temat: Re: Bankomat mnie wyrolowal
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@w...pl>

    Użytkownik "eRGie" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    Dziwię Ci się, że nie sprawdzasz pieniędzy przy każdej
    wypłacie z bankomatu. Chyba ich nie szanujesz...

    Pzdr,
    Bam

  • 3. Data: 2002-01-10 09:40:00
    Od: Boban <b...@t...onet.pl>

    eRGie napisał(a):
    . Wynika stad wniosek, ze ktorys z bankomatow mi zle wydal
    > kase. Szkoda, ze nie zauwazylem ktory, chociaz i tak nic juz nie moge

    > W kazdym razie uwazam to za SKANDALICZNE.

    Co jest skandaliczne? Ze nie policzyles pieniedzy i sie burzysz nie do
    konca wiadomo na kogo?
    Kazda maszyna sie czasami myli. Padlo na ciebie ale skoro nie wiesz
    jaki to byl bankomat to miej pretensje do siebie.
    A tak w ogole to zglos reklamacje u posiadaczy obydwu bankomatow.
    Jeden powinien ci uznac. Jak uznaja 2 to w ogole super ;-)

    Marek

  • 4. Data: 2002-01-10 10:09:47
    Od: Tomasz Skowroński <t...@f...com.polska>

    Użytkownik "Boban" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A tak w ogole to zglos reklamacje u posiadaczy obydwu bankomatow.
    > Jeden powinien ci uznac. Jak uznaja 2 to w ogole super ;-)

    Czasem trudno jest liczyć pieniądze w dziwnych miejscach takich jak Dworzec
    Główny. :-)

    A dwie 50 na końcu to na ogół wypluwa Euronet.

  • 5. Data: 2002-01-10 10:11:12
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik eRGie <r...@x...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1jopr$a44$...@f...cr-media.pl...
> [...]
    wydal
    > kase. Szkoda, ze nie zauwazylem ktory, chociaz i tak nic juz nie moge

    Mozesz zapytac zone/dziecko/kochanke "gdzie moja stowa"
    Tylko od sily twojej perswazji zalezy, czy reklamacja sie powiedzie.
    ;-)

    > W kazdym razie uwazam to za SKANDALICZNE.

    Skandaliczne jest to, ze wyplacales wczoraj a liczysz dzisiaj.
    Oraz to, ze nie wtydzisz sie pisac, ze bank cie oszukal przy TAKIM
    umotywowaniu jak przedstawieles.
    I wstydzisz sie podpisac.

    Eeee tam. Glupis.

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2002-01-10 10:16:12
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > okazuje sie ze mi brakuje 100zl. A jestem na
    100% pewny, ze nie mogly mi
    > zniknac z portfela. Wynika stad wniosek, ze

    Mogło się zdarzyć, sprawdź na wydruku moze to
    uwzglednił (brakło mu kasy)

    > Czy w ogole mozliwe jest zeby cos takiego
    zaistnialo? Czy ktos
    > mial podobne przejscia z bankomatami?

    Był opisywany przypade odwrotny, bankomat wypłacał
    więcej niż oczekiwano :-)) pomylono się z
    kasetakmi czy banktnotami ... mie ta kastka ...
    nie to miejsce i w efekcie ludzie mieli sporo
    radości (wieśc się dosyć szybko rozeszla)... chyba
    było w Austri czy Germani.

    Sark

    p.s. reklamuj i tu i tu

  • 7. Data: 2002-01-10 10:19:14
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "eRGie" <r...@x...pl> napisał w wiadomości ...
    | Dwa dni temu wyciagalem pieniadze z bankomatu PKO BP.
    | Wczoraj znowu | wyciagalem pieniadze, tym razem z Euronetu.
    (...)
    | Wybrane banknoty mialy nominal 100zl, a dwa z nich po 50zl.
    Euronet tak robi - ostatnia setke wydaje w 2 x 50 zl.

    KOmiX

  • 8. Data: 2002-01-10 10:20:20
    Od: "eRGie" <r...@x...pl>

    Gdybym policzyl to byla by wielka roznica. Z pewnoscia zadzwonilbym do
    obslugi i jeszcze tego samego dnia przyjechalby pan z banku i oddal mi
    stowke klaniajac sie do ziemi z przeprosinami..
    Moze bankomaty myla sie w co 3 wyplacie, tylko jakos ludzie o tym nie
    wspominaja? A ja glupi nie wiedzialem i nie liczylem pieniedzy przy
    wyplacaniu.

    eRGie

  • 9. Data: 2002-01-10 10:31:06
    Od: "eRGie" <r...@x...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > Skandaliczne jest to, ze wyplacales wczoraj a liczysz dzisiaj.
    > Oraz to, ze nie wtydzisz sie pisac, ze bank cie oszukal przy TAKIM
    > umotywowaniu jak przedstawieles.
    > I wstydzisz sie podpisac.

    Po pierwsze nie napisalem, ze bank mnie oszukal, tylko bankomat (przez moj
    blad nie wiem ktory to byl).
    Po drugie podpisalem sie jak za zwyczaj i nie bede specjalnie dla ciebie
    robil wyjatkow.
    Po trzecie zadalem rowniez pytanie jak mi sie wydaje zwiazane z tematyka
    grupy: "czy czesto zdarzaja sie tego typu sprawy z bankomatami", ale
    oczywiscie jak to zwykle bywa na listach dyskusyjnych osoba rozpoczynajaca
    watek jest zwyczajnym glupkiem i jacys madrzy ludzie musza ja usadzic w
    paru slowach na miejscu:

    > Eeee tam. Glupis.

    eRGie

  • 10. Data: 2002-01-10 10:34:23
    Od: Boban <b...@t...onet.pl>

    eRGie napisał(a):

    > Gdybym policzyl to byla by wielka roznica. Z pewnoscia zadzwonilbym do
    > obslugi i jeszcze tego samego dnia przyjechalby pan z banku i oddal mi
    > stowke klaniajac sie do ziemi z przeprosinami..

    Tak szybko chyba nie.

    > Moze bankomaty myla sie w co 3 wyplacie, tylko jakos ludzie o tym nie
    > wspominaja? A ja glupi nie wiedzialem i nie liczylem pieniedzy przy
    > wyplacaniu.

    Glupio postapiles, ze nie policzyles. Fakt.

    Marek