  • 11. Data: 2002-01-10 10:53:52
    Temat: Re: Bankomat mnie wyrolowal
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@w...pl>

    Użytkownik "eRGie" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:a1jsoe$aer$1@frw.cr-media.pl...

    Doskonale sobie odpowiedziałeś, mocno ironizując - ale to tylko
    potwierdza, że jesteś po prostu.. hmm, nieodpowiedzialny za swoje
    czyny... Banki powinny poodbierać Ci wszelkie instrumenty, którymi
    nie potrafisz się posłużyć, albo ... może dać Ci ich więcej, bo wtedy
    swoimi pieniędzmi pozasilasz ich konta pozabilansowe...

    Ehhh, takie gamonie chodzą po świecie - a potem mają pretensje, że
    żyją, a świat kopie ich w d**ę...

    Pzdr,
    Bam

  • 12. Data: 2002-01-10 10:56:05
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@w...pl>

    Użytkownik "eRGie" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    Prawie prawdę napisałeś, tylko takie gamonie jak Ty pojawiają się
    niezwykle rzadko! I stąd paru ludzi wytyka Ci elementarne głupstwa,
    które popełniłeś...

    Pzdr,
    Bam

  • 13. Data: 2002-01-10 10:57:44
    Od: Boban <b...@t...onet.pl>

    eRGie napisał(a):

    > Po trzecie zadalem rowniez pytanie jak mi sie wydaje zwiazane z tematyka
    > grupy: "czy czesto zdarzaja sie tego typu sprawy z bankomatami", ale

    Mi sie nie zdzarzylo nigdy. Wyplacam kase tylko z bankomatow od ponad
    5 lat.
    Kiedys dostalem wadliwa VE, ktora zostala polknieta. Ilosc kasy zawsze
    sie zgadzala.

    Marek

  • 14. Data: 2002-01-10 12:15:11
    Od: "eRGie" <r...@x...pl>

    Użytkownik "Pan Bambaryla" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Prawie prawdę napisałeś, tylko takie gamonie jak Ty pojawiają się
    > niezwykle rzadko! I stąd paru ludzi wytyka Ci elementarne głupstwa,
    > które popełniłeś...

    Juz mozesz przejsc do innych watkow na liscie i ponasmiewac sie z
    nastepnych matolkow (ktoz nim nie jest w twym mniemaniu), siedzac na swoim
    wysokim stolku medrca..

    eRGie

  • 15. Data: 2002-01-10 12:47:33
    Od: "MALko" <h...@p...wp.pl>

    > Był opisywany przypade odwrotny, bankomat wypłacał
    > więcej niż oczekiwano :-)) pomylono się z
    > kasetakmi czy banktnotami ... mie ta kastka ...
    > nie to miejsce i w efekcie ludzie mieli sporo
    > radości (wieśc się dosyć szybko rozeszla)... chyba
    > było w Austri czy Germani.
    >
    > Sark

    Kiedyś taki numer zrobili w jednym z bankomatów Pekao SA. Kiedy się kapnęli,
    że kasetki są zamienione (bo przyszedł ktoś, kto dostał 2x mniej niż
    powinien), to zaczęli ścigać tych, co pobrali 2x więcej (szkoda, że dzienny
    limit wynosił wtedy 650 zł;-). Prosili, żeby łaskawie pooddawali co nie ich,
    lecz szczęśliwcy oczywiście odmówili, tłumacząc, że bankomat wydał tyle, ile
    jest wydrukowane na potwierdzeniu.
    Wiecie, co bank na to?
    Pozamykał im konta ;-) Większość wyszła na tym nieźle (zysk ok. 600 zł), ale
    ci co mieli otwarte limity kredytowe...

  • 16. Data: 2002-01-10 13:35:42
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MALko" <h...@p...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:a1k2sk$epi$1@news.tpi.pl...

    > Wiecie, co bank na to?
    > Pozamykał im konta ;-) Większość wyszła na tym
    nieźle (zysk ok. 600 zł)

    Ciekawe jaki powód podali bo na pewno nie odmowa
    zwrotu nadpłaconej kaski (wydruk z bankomatu jasno
    to okreslił:-)

    Sark

    p.s. no i czy bak musi podawac powód .. ale chyba
    tak

  • 17. Data: 2002-01-10 15:08:15
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <k...@w...pl>

    > Dwa dni temu wyciagalem pieniadze z bankomatu PKO BP.

    mialem tak w WBK - bankomat umarl po tym jak zjadl moja karte :) wygasil
    monitorek i kupa....

    patrze w necie ile mam kasy a tam -100 :)

    pojechalem, reklmacje dalem +wyjasnienia jak to bylo i oddali.

  • 18. Data: 2002-01-10 19:07:22
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dziwię Ci się, że nie sprawdzasz pieniędzy przy każdej
    > wypłacie z bankomatu. Chyba ich nie szanujesz...

    Pamietam keidys mialem zaplacic za mieszkanie 0- wyciagnalem 350 zl z
    Pekaowskiego bankomatu. Wyszlo 35 banknotow po 10 zl :)
    Liczylem pol drogi - bankomat->spoldzielnia.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 19. Data: 2002-01-10 20:32:48
    Od: "Michał Chowaniec" <h...@p...fm>

    taka sytuacja jest mozliwa jeśli pracownicy banku ładujac bankomat nie
    sprawdzili paczek z banknotami, mogła zdarzyc sie sytuacja ze w paczce 100
    znalazły się 2 szt po 50, jeśli tak było to szanse na reklamacje są marne,
    pomylił sie człowiek nie maszyna, która przecież nie sprawdza nominału tylko
    wypłaca z zadanej kasety, chociaż teoretycznie ktoś w oddziale (skarbnik,
    kasjer) powinien mieć nadwyżke 100 zł, ale ze względu na termin ładowania
    bankomatu nadwyzka ta nie musiała wystąpić w tym dniu równie dobrze mogło
    to być nawet tydzień wcześniej, tak że jak mówiłem wcześniej z reklamacją
    byłby problem nawet gdybyś od razu przeliczył tą kasę
    Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <k...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:a1kanv$aqf$1@news.tpi.pl...

  • 20. Data: 2002-01-12 14:07:32
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> (news:a1jpll$43e$1@news.onet.pl):
> [...]
    > kasetakmi czy banktnotami ... mie ta kastka ...
    > nie to miejsce i w efekcie ludzie mieli sporo
    > radości (wieśc się dosyć szybko rozeszla)... chyba

    Niedawno we Włoszech.