  • 1. Data: 2006-05-18 16:03:22
    Temat: Bankier.pl kupił PRNews.pl
    Od: "miecznik" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Warszawa, 18.05.2006 (ISB) &#8211; Portal finansowy Bankier.pl, który w
    najbliższych tygodniach zadebiutuje na GPW, podpisał umowę dającą mu
    wyłączność na przejęcie serwisu PRNews.pl, poinformował Bankier.pl w
    czwartkowym komunikacie. Sfinansowanie przejęć niszowych portali finansowych
    było jednym z zapowiadanych celów oferty publicznej akcji Bankiera.

  • 2. Data: 2006-05-19 01:10:34
    Temat: Re: Bankier.pl kupił PRNews.pl
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    miecznik napisał:
    > Warszawa, 18.05.2006 (ISB) &#8211; Portal finansowy Bankier.pl, który w
    > najbliższych tygodniach zadebiutuje na GPW, podpisał umowę dającą mu
    > wyłączność na przejęcie serwisu PRNews.pl

    No to Amra pewnie tanio skóry nie sprzedał ;-)

    K.

  • 3. Data: 2006-05-19 09:49:55
    Od: "lelek" <l...@g...gazeta.pl>

    > No to Amra pewnie tanio skóry nie sprzedał ;-)

    No wlasnie, a gdzie Amra? Cos sie coraz rzadziej tu pojawia... Z reszta
    dziwne, ze tego info nie mamy od niego...

    lelek

  • 4. Data: 2006-05-19 11:26:37
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e4k4c1$rej$1@inews.gazeta.pl, *lelek* wrote:

    > No wlasnie, a gdzie Amra? Cos sie coraz rzadziej tu pojawia... Z
    > reszta dziwne, ze tego info nie mamy od niego...

    pewnie opija udana transakcje ;-)

    --
    darnok

  • 5. Data: 2006-05-20 17:07:16
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    darnok <d...@a...spam.ch> wrote:
    > pewnie opija udana transakcje ;-)

    Opijac to bede, jak dojdzie do przejecia :) Znaczy sie juz teraz zapraszam
    do Zielonej Gesi :D

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 6. Data: 2006-05-20 19:27:32
    Od: "lelek" <l...@g...gazeta.pl>

    > Opijac to bede, jak dojdzie do przejecia :) Znaczy sie juz teraz zapraszam
    > do Zielonej Gesi :D

    A ja znowu zadam to samo pytanie: czemu teraz tak rzadko tutaj goscisz? Brak
    czasu? Teraz ani newskow ani Twoich komentarzy/opinii.

    Szkoda...

    Zycze udanej transakcji ;-)

    lelek

  • 7. Data: 2006-05-20 19:31:18
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    lelek napisał(a):

    > A ja znowu zadam to samo pytanie: czemu teraz tak rzadko tutaj goscisz? Brak
    > czasu? Teraz ani newskow ani Twoich komentarzy/opinii.

    Ale już w portalach, gazetach występuje jako analityk Bankier.pl :)

    Przemek

  • 8. Data: 2006-05-21 17:36:30
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Przemek <c...@p...nospam.pf.pl> wrote:
    > Ale już w portalach, gazetach występuje jako analityk Bankier.pl :)

    I to jest odpowiedz co aktualnie robie... Na mnie tez przyszedl ten czas ;))
    No ale czytam caly czas.
    P.S. Musze jakis czytnik dobry newsow na MACa zainstalowac... moze ktos cos
    polecic?

  • 9. Data: 2006-05-21 18:20:19
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > I to jest odpowiedz co aktualnie robie... Na mnie tez przyszedl ten czas
    > ;))
    > No ale czytam caly czas.

    Gratuluję. Muszę przyznać, że bardzo często obecnie przewija się Twoje
    nazwisko w artykułach. A co miałeś na myśli pisząc, że przyszedł na
    Ciebie czas? na co, żeby nie pracować na swoim czy jak? :)

    Przemek

  • 10. Data: 2006-05-21 18:35:33
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-05-21 20:20, kiedy Przemek zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    > Gratuluję. Muszę przyznać, że bardzo często obecnie przewija się Twoje
    > nazwisko w artykułach. A co miałeś na myśli pisząc, że przyszedł na
    > Ciebie czas? na co, żeby nie pracować na swoim czy jak? :)

    Myślę, że przyszedł jego czas na to, żeby zacząć pracować *za pieniądze*
    ;-).
    Też gratuluję.
    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

    ---
    avast! antywirus: Wychodzaca wiadomosc czysta.
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0620-3, 2006-05-19
    Przetestowano na: 2006-05-21 20:35:33