  • 1. Data: 2006-05-18 14:57:27
    Temat: Rozne znaczki VISA na kartach
    Od: "Romek" <r...@w...pl>

    Czy to, jaki ktos ma znaczek VISA na karcie, ma jakiekolwiek znaczenie?

    Chodzi mi o to, ze niektorzy maja klasyczna, 3-kolorowa flage, a inni taki
    znaczek jak na przyklad na Idealnej karcie Fortisa:

    http://tiny.pl/g48d

  • 2. Data: 2006-05-18 15:12:04
    Temat: Re: Rozne znaczki VISA na kartach
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 18-05-2006 o 16:57:27 Romek <r...@w...pl> napisał:

> [...]
    > taki
    > znaczek jak na przyklad na Idealnej karcie Fortisa:

    Jakoś tak ostatnimi czasy Visa zmieniła logo.
    Szczegóły http://www.kartyonline.pl/ciek.php?id=31

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://www.opera.com/mail/