  • 1. Data: 2006-05-18 14:55:34
    Temat: Idealna karta Fortisa - ile czekaliscie od wizyty kuriera?
    Od: "Romek" <r...@w...pl>

    Chcialem zapytac osoby wystepujace o Idealna karte Fortis Banku, ile musialy
    na nia czekac od momentu wizyty kuriera, ktory zabiera do banku oswiadczenie
    o poddaniu sie egzekucji?

    Zastanawiam sie tez, czy klienci wnioskujacy o limit wyzszy niz 1000 zl (np
    5000) sa traktowani tak samo, to znaczy czekaja tak samo dlugo jak osoby
    korzystajace z oferty "1000 zl na dowod".

  • 2. Data: 2006-05-18 15:17:53
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Romek napisał(a):
    > Chcialem zapytac osoby wystepujace o Idealna karte Fortis Banku, ile musialy
    > na nia czekac od momentu wizyty kuriera, ktory zabiera do banku oswiadczenie
    > o poddaniu sie egzekucji?

    U mnie kurier był 9 maja, czyli minęło 9 dni i nadal cisza. Limit
    większy niż 1000 zł. Jak zwykle w Fortisie pewnie sobie poczekamy.

    --
    Dawid

  • 3. Data: 2006-05-18 17:53:25
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Romek napisał(a):

    > Chcialem zapytac osoby wystepujace o Idealna karte Fortis Banku, ile musialy
    > na nia czekac od momentu wizyty kuriera, ktory zabiera do banku oswiadczenie
    > o poddaniu sie egzekucji?

    Z 10 dni bodajże

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2006-05-19 02:30:31
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Użytkownik "Romek" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (np 5000) sa traktowani tak samo, to znaczy czekaja tak samo dlugo jak
    > osoby korzystajace z oferty "1000 zl na dowod".

    kurier 21 kwietnia a karta 16 maja, pinu nie ma do tej pory.
    Nie wspomne, że wniosek składałem na początku marca :D
    Arek

  • 5. Data: 2006-05-19 04:51:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "turczy" <t...@f...pl> wrote in message

    > kurier 21 kwietnia a karta 16 maja, pinu nie ma do tej pory.
    > Nie wspomne, że wniosek składałem na początku marca :D

    A aktywowales karte? Fortis wysyla PINy dopiero po aktywacji karty.

    MK

  • 6. Data: 2006-05-19 08:38:12
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    > "turczy" <t...@f...pl> wrote in message

    > A aktywowales karte? Fortis wysyla PINy dopiero po aktywacji karty.
    >
    > MK

    tak
    w dniu otrzymania karty

  • 7. Data: 2006-05-19 08:42:28
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Romek napisał(a):

    > Chcialem zapytac osoby wystepujace o Idealna karte Fortis Banku, ile musialy
    > na nia czekac od momentu wizyty kuriera, ktory zabiera do banku oswiadczenie
    > o poddaniu sie egzekucji?

    Około 2 tygodni, kurier był około miesiąc temu. Karta "na dowód" z
    limitem 1000zł, wziąłem "w celach testowych" ;-)

    ATSD już dwa razy zdarzyło mi się, że ekspedientka zwracała uwagę na
    "nietypowy" pasek magnetyczny i inne logo VISA, patrząc na mnie
    podejrzanie...

    Marek

  • 8. Data: 2006-05-19 17:50:29
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Markus Sprungk napisał(a):
    > Z 10 dni bodajże

    Zgadza się, równiutko 10 dni. Dzisiaj dostałem kartę. Jest całkiem
    ładna, szczególnie ten pasek holograficzny, który zgodnie z decyzją VISA
    nie powinien być używany :)

    --
    Dawid

  • 9. Data: 2006-05-19 17:51:15
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    MarekM napisał(a):
    > ATSD już dwa razy zdarzyło mi się, że ekspedientka zwracała uwagę na
    > "nietypowy" pasek magnetyczny i inne logo VISA, patrząc na mnie
    > podejrzanie...

    I to na razie jest jedyny plus tej karty ;)

    --
    Dawid

  • 10. Data: 2006-05-19 18:17:59
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Dawid Kulbicki napisał(a):

    > Zgadza się, równiutko 10 dni. Dzisiaj dostałem kartę. Jest całkiem
    > ładna, szczególnie ten pasek holograficzny, który zgodnie z decyzją VISA
    > nie powinien być używany :)

    Fakt. Płaciłem tą kartą w Geancie i kasjerce bardzo się podobały te ptaki
    na karcie :)

    Cóż...kobieta ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk