eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBanki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym › Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
  • Data: 2016-05-26 13:20:33
    Temat: Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/26/2016 05:19 PM, Kris wrote:
    > W dniu czwartek, 26 maja 2016 04:46:55 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
    >
    > .
    > "Ale są na to jakieś dowody"

    Doniosła prasa. PiS obiecał publicznie sprawę zbadać i wyjaśnić, lecz
    nie doszukałem się od nich ani zaprzeczenia ani potwierdzenia - po
    prostu schowali sprawę do szuflady.

    > czy tak gdybasz jak to masz ostatnio w zwyczaju?

    Na przykład?

    > A jak banki teraz programy naprawcze mają to prawie się nad tym zachwycasz;)

    Gdzie się zachwycam nad programami naprawczymi banków?

    Naprawdę nie jesteś w stanie zobaczyć skali?

    SKOKi: 5 mld strat pokrytych z BFG, kolejne 5 mld zagrożone, całość
    aktywów: ok. 13 mld zł, program naprawczy w prawie wszystkich kasach

    Banki komercyjne: kilka miliardów strat pokrytych przez BFG w ostatnich
    25 latach (łącznie z bankami spółdzielczymi), całość aktywów: ok. 900
    mld zł, program naprawczy w 2 czy 3 mniejszych bankach.

    > To ten Trybunał jest cacy czy be? Co złego w tym że TK miał przyjrzeć się ustawie
    "o SKOKach"

    Dla niektórych jest najwyraźniej "be", bo ataki na TK zaczęły się, gdy
    nie po myśli PiS objęto SKOKi nadzorem KNF.

    > Jak Komorowski hurtem wycofał to cacy było rozumiem?

    Co wycofał? Komorowski wycofał z TK sprawę o zbadanie ustawy obejmującej
    SKOKi nadzorem KNF, złożoną tam przez PiS? Jak ten trybunał w takim
    razie ją zbadał, skoro prezydent ją wycofał?

    Wbrew temu co piszesz, prezydent w Polsce (jeszcze) nie ma uprawnień do
    wycofywania spraw złożonych w TK.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com