eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBanki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym › Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
  • Data: 2016-05-26 18:45:13
    Temat: Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 26 maja 2016 15:31:14 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
> [...]
    ent-Komorowski-wycofal-czesc-zastrzezen-Lecha-Kaczyn
    skiego-ws-SKOKu
    nioskuje-do-tk-o-wycofanie-wniosku

    > Czyli jak, "jak Komorowski hurtem wycofał to cacy było rozumiem"
    > zmieniło się już w "część zastrzeżeń"?
    >
    > Sprawę do TK możesz złożyć i ty, i potem złożyć wniosek o jej wycofanie.
    >
    > Pisałem o sprawach dot. SKOK składanych przez PiS ("Komorowski wycofał z
    > TK sprawę o zbadanie ustawy obejmującej SKOKi nadzorem KNF, złożoną tam
    > przez PiS?") - prezydent nie ma uprawnień do wycofywania czyichś spraw.
    Doczytaj proszę bo ciągle gdybasz.
    Taki poziom wyborczej- najpierw połstrony piszą że mąż posłanki długów za pióra nie
    spłaca a na koniec ni z gruszki ni z pietruszki akapit o skokach.
    No i ciągle nie wiem czy to dobrze czy źle że prezydent Kaczyński do TK skierował
    ustawę o SKOKach. Z Twojej twórczości wynika mi że żle ale ciągle nie ma
    uzasadnienia.