eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBanki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym › Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
  • Data: 2016-05-26 18:53:22
    Temat: Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/27/2016 01:45 AM, Kris wrote:

    > Doczytaj proszę bo ciągle gdybasz.
    > Taki poziom wyborczej- najpierw połstrony piszą że mąż posłanki
    > długów za pióra nie spłaca

    A nie był mężem posłanki PiS?
    A spłacał długi?

    > a na koniec ni z gruszki ni z pietruszki
    > akapit o skokach.

    A tych długów nie narobił w SKOKach?

    Sama posłanka przyznała, że nie spłaca długów.

    Więc nie gdybam, jakbyś nie bronił tej przecudownej maszynki do
    zarabiania pieniędzy.

    > No i ciągle nie wiem czy to dobrze czy źle że
    > prezydent Kaczyński do TK skierował ustawę o SKOKach. Z Twojej
    > twórczości wynika mi że żle ale ciągle nie ma uzasadnienia.

    Wiesz, to jakby się czepiać, że bez uzasadnienia tego od Amber Gold
    zamknęli, taki przystojny chłopak był z niego i dobre chęci miał.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com