  • Data: 2018-12-13 00:57:08
    Temat: Re: Bank powinien pracować sam na siebie
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-12 o 00:02, Arek pisze:
> [...]

    Było napisane przeciez dofinansowanie, ale co to zmienia.

    Jaki piękny domek w Alpach sprzedaje. Jak jakas świątynia.

    https://www.google.pl/search?source=hp&ei=GFoQXNe0NO
    SWjgbirqGYBA&q=Willa+Kulczyka+do+sprzedannia&btnK=Sz
    ukaj+w+Google&oq=Willa+Kulczyka+do+sprzedannia&gs_l=
    psy-ab.3..0i22i30.7103.19726..20329...1.0..0.375.319
    3.22j3j2j2......0....1..gws-wiz.....0..0j0i131j0i10j
    0i13i30.bx1n2b8vvn0