  • Data: 2018-12-12 21:01:29
    Temat: Re: Bank powinien pracować sam na siebie
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-12 o 18:40, Akarm pisze:

    > Weź poprawkę na to, że nie tłumaczyłeś Kai, od pewnego czasu zwanej
    > Animką, o dość "specyficznym" pojmowaniu rzeczywistości! :D
    > Czyżbyś naprawdę jeszcze nie miał z nią do czynienia?

    Miałem i coś mi się kołacze po pamięci, że bywa specyficzna, ale też
    zdarzyło mi się chyba spotkać całkiem sensowne wypowiedzi.

    Od dziecka mam bardzo nietypową pamięć. Jeśli całą wiedzę podzielić na
    fakty i zależności logiczne to ja mam niesamowitą trudność
    zapamiętywania faktów i zero problemów z zapamiętywaniem zależności
    logicznych. Sądzę że z tego powodu nie miałem żadnych problemów z
    matematyką czy fizyką, ale historia czy geografia (tak jak było to za
    mojej młodości nauczane) to była zmora.

    Dowód na fakty (w postaci twarzy): Idę z tatą do lekarki. Wydaje mi się
    znajoma. Mówię jej o tym, a ona na to: Od 8 lat mieszkamy w tej samej
    klatce.
    Dowód na logikę (w postaci fizyki): W klasie maturalnej zająłem I
    miejsce w wojewódzkim turnieju fizycznym nie tracąc ani jednego punktu w
    zadaniach, testach i odpowiedziach ustnych.

    Zestawienie sposobu wypowiedzi z nickiem wypowiadającego się to dla mnie
    fakt - raczej nie pamiętam.
    Natomiast przebieg jednej konwersacji (dopóki wszyscy wypowiadają się na
    temat) to zazwyczaj logiczny ciąg rozumowania - ogarniam.
    Na pytanie co wiem o Akarmie - moja odpowiedź: nic.
    P.G.