  • Data: 2009-03-25 08:56:13
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gqc0j0$940$1@news3.onet...

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:gqbv16

    > Ja rozumiem doskonale. Natomiast nie rozumiem Twojego relatywizmu.

    > Jakoś nie wynikało to z Twojej dotychczasowej pisaniny :>

    Dla Ciebie nie wynikało, inni pojęli od razu.

    > O właśnie, na przykład tutaj.

    > Nie powtórzysz. Napisałeś to dopiero po raz pierwszy w tym wątku.
    > Do tej pory jedynie broniłeś cwaniactwa banków.

    Broniłem banków, ale nigdzie nie twierdziłem, że powinny otrzymac pomoc od
    państwa. Napisałem tylko, że prawdopodobnie otrzymają, ale oceniam to
    jednoznacznie negatywnie. Znajdź mi gdzie napisałem inaczej.

    To ma być jakiś taki wyuzdany żarcik?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/