  • 81. Data: 2023-03-30 22:45:36
    Temat: Re: Bank i ważność DO
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Hmm, no właśnie, bo coś kolejnej dawki brak, a ludzie chorują.
    > Można dostać skierowanie na szczepienie z powodu "chcę do USA jechać"?

    Sprawdzić, jaką honorują. Może tylko amerykańską? ;)

    > A to nie do Australii było?

    W tym roku? Novak wygrał AO :)

    --
    Pete

  • 82. Data: 2023-03-30 22:48:31
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 25 marca 2023 o 22:18:37 UTC+1 PiteR napisał(a):

    > pamiętam jak dziś, bardzo ładna pani i bardzo uprzejma
    > i ani troche nie rasistka i nie szowinistka

    Hmm, a ładna egzotycznie czy ładna jak Polka? ;>
    A czemu miałaby być rasistka?
    Jednak egzotyczna?
    Czy rasizm kogoś z UK wobec Polaka? A Dywizjon 303 to pies? ;>
    Ale ładna to ładna, z 25% białego musi mieć ;>
    No i Lloyds, wiadomo że musi być klasa.
    To nie pekao - oj, tam to można wiedźmę trafić (na ursynowie),
    choć i sprytne panie też (prażka, odnalazło się po 15 latach moje pierwsze wyłudzone
    z netu 20$, przesłane zza oceanu czekiem).

  • 83. Data: 2023-03-30 22:57:59
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 30 marca 2023 o 22:46:16 UTC+2 Pete napisał(a):

    > Sprawdzić, jaką honorują. Może tylko amerykańską? ;)

    Taką też miałem, trzecią dawkę. Czwartej nie pamiętam...

    > W tym roku? Novak wygrał AO :)

    W zeszłym, do pierdla prawie trafił.
    A teraz rzeczywiście do USA nie wjechał - a ja sądziłem, że on tam mieszka.

  • 84. Data: 2023-03-30 23:00:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 30 marca 2023 o 22:42:06 UTC+2 Pete napisał(a):
> [...]
    samego zdjęcia co miałem w dyplomie - OIDP miałem je w do tej pory wszystkich
    dowodach "kartowych" (chyba 3 - w każdym inny kolor oczu, raz panie nawet zwołały
    konsylium ;).
    > Ja robiłem w odwrotnej kolejności.
    > Najpierw DO, potem paszport. Zdjęcie to samo.
    > Tylko do DO musiałem tło rozjaśnić, bo mi za pierwszym podejściem
    > odrzucili, że niejednorodne,

    No ale DO juź z paluchami?
    I trzeba było drukowane przynieść czy można cyfrowe?

    Wniosek o DO przez net testowałem tylko dla synka - rewela.
    W 2014 jeszcze się o tym nikomu nie śniło.

  • 85. Data: 2023-03-30 23:06:42
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    dowodach "kartowych" (chyba 3 - w każdym inny kolor oczu, raz panie nawet zwołały

    No nie, wtedy dało się złożyć online...

    > I trzeba było drukowane przynieść czy można cyfrowe?

    a jak jest teraz, to nie wiem

    > Wniosek o DO przez net testowałem tylko dla synka - rewela.
    > W 2014 jeszcze się o tym nikomu nie śniło.

    Całkiem niedawno, również pełnoletni tak mogli. Echhhhh...

    --
    Pete

  • 86. Data: 2023-04-02 00:30:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6425ea5e$0$19624$65785112@news.neostrada.pl>
    user Pete pisze tak:

    > A do macierzy za ile? :)

    9zł metro
    43zł autobus
    108zł samolot
    50zł autobus
    4zł tramwaj

    214zł

    > Przy DO się dało. Wystarczyło napisać na wniosku "żądam przyjęcia
    > zdjęcia" :)

    haha

    > Tanio, trzeba było zażyczyć sobie jedno za piątaka :P

    silly me :)

    > Chyba, że przyjdzie walec i zlikwiduje UWoj i zrobi Uwoj 2.0 w
    > innych miastach.

    przyjdzie walec i zaczną wydawać paszporty z cyrylicą.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 87. Data: 2023-04-04 17:07:26
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Pete w

    > Stary zgubiłem ;)

    Zguba zgłoszona? Kwity...?

    --
    Tomasz

  • 88. Data: 2023-04-04 17:14:04
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    J.F w

    > No i czy tak bedzie mozna wyrobic nowy DO na 10 miesiecy przed uplywem
    > starego ...

    Upływem czego?
    /Tfojego starego, czy tfojej starej ?/

    Szanuj synku język polski, bo być może tylko po włosku będziesz mógł się
    oficjalnie komunikować... ;P

    --
    Tomasz

  • 89. Data: 2023-04-04 20:08:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 4 kwietnia 2023 o 17:07:29 UTC+2 To.Ja napisał(a):
    > Pete w
    > Zguba zgłoszona? Kwity...?

    Zgłoszona zapewne - choć w sumie komu?
    Jakie kwity? Nie za ciepło w główkę?
    Zguba - nie "kradzież".
    I to DO, nie paszport (tu zguba i "zguba" kosztują).

  • 90. Data: 2023-04-06 18:14:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 04.04.2023 o 17:07, To.Ja pisze:
    > Pete w