  • 1. Data: 2023-03-21 21:33:03
    Temat: Polowanie na jelenie - teraz na ZUS
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Witaj,

    Kanał odzyskiwania dostępu do Twojego profilu PUE został zmieniony.
    Wiadomość wygenerowana dla Loginu PUE: 59******60
    Wiadomość wysłana automatycznie z systemu Platforma Usług
    Elektronicznych ZUS
    (zus.pl)
    Nie zmieniałeś kanału odzyskiwania dostępu w profilu na PUE? Koniecznie
    sprawdź plik logowania w załączniku i poinformuj nas o tym.
    Prosimy na nią nie odpowiadać.
    Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy - sprawdź pomoc.

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa

    ---------------------------

    A W ZAŁĄCZNIKU TROJAN ;)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2023-03-21 22:29:50
    Temat: Re: Polowanie na jelenie - teraz na ZUS
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-03-21 o 21:33, Waldek pisze:
> [...]
    > Wiadomość wygenerowana dla Loginu PUE: 59******60
    > Wiadomość wysłana automatycznie z systemu Platforma Usług

    A skąd wysłana?

  • 3. Data: 2023-03-22 16:17:30
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2023-03-21 o 21:33, Waldek pisze:
    > Witaj,
    >
    > Kanał odzyskiwania dostępu do Twojego profilu PUE został zmieniony.

    Nabieram podejrzeń.

> [...]
    > Elektronicznych ZUS
    > (zus.pl)
    > Nie zmieniałeś kanału odzyskiwania dostępu w profilu na PUE? Koniecznie

    Nabieram pewności.

> [...]
    > Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy - sprawdź pomoc.
    >

    > Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa

    No tak.

    Ten post przypomniał mi się, że jakieś 2..3 tygodnie temu ZUS mi pisał
    abym zajrzał do swojego profilu.
    Założyłem go ostatniego dnia grudnia (bo napisali, że obowiązkowe) ale z
    tego co mi się wydaje to obowiązek dotyczy tylko posiadania a nie
    zaglądania.

    W liście z nakazem założenia pisali, że dzięki temu będę mógł sprawdzić
    np. zadłużenie.
    Kilka miesięcy temu zdarzyło mi się wpłacić za mało. Ktoś tam w ZUSie
    musiał błysnąć intelektem że w ZUS P DRA co najmniej dwie pozycje się
    nazywają "Kwota do zapłaty." no i raz wpłaciłem nie tę co trzeba.
    Nadzwyczajnym fuksem zorientowałem się w następnym miesiącu więc dopłaciłem.
    Miałem nadzieję, że jak utworzę to konto to zobaczę ile mi tam odsetek
    naliczyli ale tam wszystko im się zgadzało - bilans 0.
    Ale były tam jakieś dziwne zapisy dotyczące wpłat na coś na co wcale nie
    wpłacam. Zrobiłem sobie z tego jakieś kwity (kompletnie nie pamiętam
    gdzie, ale może znajdę) z zamiarem, że jak kiedyś znajdę czas to się
    dopytam. Na razie nie znalazłem.
    P.G.

  • 4. Data: 2023-03-22 18:58:34
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 22 mar 2023 o 16:17, Piotr Gałka pisze:

    > Ale były tam jakieś dziwne zapisy dotyczące wpłat na coś na co wcale nie

    Dowolny/swobodny rozkład wpłaty... Nie warto nad tym rozmyślać.

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'