  • Data: 2023-03-25 22:20:11
    Temat: Re: Bank i ważność DO
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:tvkus9$8s7$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    user Piotr Gałka pisze tak:

> [...]

    i co kochamy nie zaswiadczeń o zarobkach :)

    > Wydaje mi się, że kiedyś słyszałem, że na podstawie opłaconego
    > rachunku za prąd czy czynsz.
    > P.G.

    tak

    Proof of identity - A current photo driving licence or UK passport

    If you don't have a UK passport or driving licence,
    you'll need to bring two other documents

    proof of identity
    EU/EEA passport, photo driving licence or identity card

    proof of address
    Utility bill dated within the last six months

    jako ze w 2007r nie miałem rachunków za prąd
    to przyjeli list w którym przyszła karta sim.

    pamiętam jak dziś, bardzo ładna pani i bardzo uprzejma
    i ani troche nie rasistka i nie szowinistka

    zapewniłem że wpłacę od razu zawrotną kwotę 400 funtów.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza