  • 1. Data: 2002-06-10 09:00:50
    Temat: Balcerowicz pozbawiony ochrony - c.d.
    Od: <d...@p...onet.pl>

    za onet.pl

    Minister spraw wewnętrznych Krzysztof Janik nie wykluczył podpisania wniosku o
    ochronę szefa Samoobrony Andrzeja Leppera. Czeka na decyzję "pozytywną lub
    negatywną" komendanta głównego policji, pod którą się podpisze.

    Janik, gość niedzielnego "Śniadania w Trójce", przypomniał, że każdy
    parlamentarzysta, który czuje się zagrożony może wystąpić o ochronę. "Procedura
    jest rutynowa. Centralne Biuro Śledcze bada realność zagrożenia, i jeśli
    ocenia, że zagrożenie jest realne, to przydzielana jest ochrona policyjna na
    określony czas" - wyjaśnił szef resortu spraw wewnętrznych.

    W sobotę uczestnicy Rady Krajowej Samoobrony podjęli uchwałę, w której wzywają
    szefa MSWiA Krzysztofa Janika o przydzielenie ochrony osobistej Lepperowi, a
    minister sprawiedliwości Barbarę Piwnik wzywają "do podjęcia z urzędu
    stosownych działań celem wykrycia sprawców planowanego zamachu na zdrowie i
    życie pana Andrzeja Leppera".

  • 2. Data: 2002-06-10 15:30:55
    Temat: Re: Balcerowicz pozbawiony ochrony - c.d.
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    ten kraj schodzi na psy, ciekawe co będzie robić ochrona Leppera podczas gdy
    pan przewodniczący będzie łamał prawo, urządzał blokady, niszczył cudze
    mienie, czy ochrona będzie stałą z boku czy pozwoli policjantom na czynności
    prawne

    no i przesłanie bardzo wyraźne dla wszystkich, Balcerowicza pozbawić
    ochrony, dać ją Lepperowi - pora pakować walizki,

  • 3. Data: 2002-06-10 17:25:45
    Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pan przewodniczący będzie łamał prawo, urządzał blokady, niszczył cudze
    > mienie, czy ochrona będzie stałą z boku czy pozwoli policjantom na

    Ochrona będzie chronić państwo, znaczy się walić po mordzie lepera

  • 4. Data: 2002-06-10 21:59:49
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    Witam

    Dzis Lepper mial sie pojawic w moim pieknym miescie (Swinoujscie) ,
    wszystko zostalo przygotowane w miejscowym mdk.
    Ja tez sie przygotowalem jajka czekaly, pomidory byly w drodze i co?
    O tuz szanowny pan Lepper nie zjawil sie i trzeba bylo sie rozejsc, a jajka
    trza bylo zjesc na kolacje.
    Oprocz tego mialem kilka stron pytan.... trudno innym razem.

    Pzd Travis

    PS. Lepper: daj znac kiedy wpadniesz ;-)

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 5. Data: 2002-06-11 12:17:13
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    > PS. Lepper: daj znac kiedy wpadniesz ;-)

    to lepiej na pl.rec.awantura daj
    qb

  • 6. Data: 2002-06-12 10:30:39
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia 10 Jun 2002 11:00:50 +0200, <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Minister spraw wewnętrznych Krzysztof Janik nie wykluczył podpisania wniosku o
    > ochronę szefa Samoobrony Andrzeja Leppera. Czeka na decyzję "pozytywną lub
    > negatywną" komendanta głównego policji, pod którą się podpisze.
    Niech mu dadzą dozór policyjny - bardziej się przyda ;-)

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for