  • 1. Data: 2002-06-10 06:51:20
    Temat: ostrzegam - kredyt odnawialny w multi
    Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl>

    może się żalę, a może ostrzegam.

    SZLAG MNIE TRAFIA. już od 4ch tygodni czekam na przyznanie
    kredytu odnawialnego w multi. przedstawiłem historię z mbanku za
    12 mieś. kredyt miał być do 2tyg. po tym czasie co chwila mówią mi, że mają
    dużo wniosków i odpowiedź powinna być w 3-4 dni. mijają te 4 dni i dalej
    nic. i znów mówią, że za 3 dni.
    cholera mnie bierze - a miało być tak miło...

    --
    pzdr

    K S X
    k s x ( a t ) k s x . p r v . p l
    GG: 490364

  • 2. Data: 2002-06-10 07:02:23
    Temat: Re: ostrzegam - kredyt odnawialny w multi
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jun 10, 2002 at 08:51:20AM +0200, KSX wrote:

    > może się żalę, a może ostrzegam.

    A po co dwa razy?

    --

    --w