  • 1. Data: 2002-06-10 08:54:41
    Temat: MultiBank - VC
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanie, czy jak chce zlozyc zamowienie na VC MultiBanku
    telefonicznie, to od razu uzyskam odpowiedz czy mi ja przynaja
    czy tez musze czekac na jakies pismo?

    Pozdrowienia,
    Sebastian Gorecki.

  • 2. Data: 2002-06-10 08:55:48
    Temat: Re: MultiBank - VC
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stiwi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Mam pytanie, czy jak chce zlozyc zamowienie na VC MultiBanku
    > telefonicznie, to od razu uzyskam odpowiedz czy mi ja przynaja
    > czy tez musze czekac na jakies pismo?

    Ja podczas rozmowy z MultiLinka dostalem informacje ze spelniam warunki do
    wydania VC i ze zostalo zlozone zamowienie na nia.

    --
    JaKi