  • 1. Data: 2005-01-21 15:45:38
    Temat: Baaaaardzo duze zmiany w BRE
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    To sie nazmienialo sluchajcie! Komunikat ma wyjsc jeszcze dzisiaj, no ale
    ja sprzedaje newsa jako pierwszy :)

    Szymon Midera (rzecznik i naczelnik wydzialu w mBanku) przechodzi do duzego
    BRE do wydzialu komunikacji (wicedyrektor). Dyrektorem zostaje Bartosz
    Brzozowski -dotychczas dyrektor marketingu w Multi.

    W mBanku nowym rzecznikiem zostaje Paulina Rutkowska.

    Co to wszystko oznacza? Moim zdaniem duza, baaardzo duza rewolucje.
    O choroba - komunikat juz jest :)

    http://banki.prnews.pl/index.php/display,8491

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-01-21 15:59:43
    Temat: Re: Baaaaardzo duze zmiany w BRE
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli *Michał 'Amra' Macierzyński*
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Co to wszystko oznacza? Moim zdaniem duza, baaardzo duza rewolucje.

    Na dobre, czy na złe?
    I dla kogo?

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz and http://plumowski.swistak.pl

  • 3. Data: 2005-01-21 16:05:23
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 21 Jan 2005 16:45:38 +0100, w <csr84d$aa1$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra'
    Macierzyński <m...@p...pl> napisał(-a):

    > Co to wszystko oznacza? Moim zdaniem duza, baaardzo duza rewolucje.

    Taaaaaa, chyba dla pracowników ;)

  • 4. Data: 2005-01-21 16:14:23
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Radoslaw P. <r...@a...net.pl> wrote:

    > Taaaaaa, chyba dla pracowników ;)

    Ojjj nie.
    Po pierwsze - Sz. Midera laczyl funkcje Rzecznika i szefa Promocji i
    Komunikacji. Teraz zostana one znowu podzielone.

    W Multi zmieni sie pewnie caly marketing.

    No a najwiecej bedzie sie dzialo w dzialce korporacyjnej. BRE mocniej
    uderzy w rynek SME i ogolnie bardziej w deltal. 6% rynku w detalu + mocna
    pozycja w korporacji - to calkiem dobre podstawy do budowania czegos
    wiecej.

    To tak na goraco. Wracam do swojej roboty (huh piatkowy weekend... :(

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-01-21 16:18:01
    Od: Peet <b...@o...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Co to wszystko oznacza? Moim zdaniem duza, baaardzo duza rewolucje.

    Może byś tak rozwinął wątek dlaczego mnie szarą myszkę,która ma tam
    konto mają obchodzić jakieś rotacje personalne?
    Jeśli zmienią się procenty albo opłaty na moim koncie to może wtedy.

  • 6. Data: 2005-01-21 16:19:23
    Od: Peet <b...@o...pl>

  • 7. Data: 2005-01-21 17:21:02
    Od: amico_pl <amico_pl@-USUN_TO-gazeta.pl>

> [...]
    > czegos wiecej.
    >
    > To tak na goraco. Wracam do swojej roboty (huh piatkowy weekend... :(

    TO tylko roszady operacyjne.
    Sygnalem do zmiany strategi bylo wyrzucenie Kostrzewy i mianowanie
    Lachowskiego.

    Co do mocnej pozycji do budowania czegos wiecej to pozwalam sie nie
    zgodzic. BRE ma juz slaby bilans do duzych transakcji (a Commerz tez sie
    boi po tylu wpadach, wliczajac w to ITI), a duze banki takie jak Pekao,
    BPH, czy BZ WBK dobrze wspieraja sie bilansami matek i tworza konsorcja.
    Zreszta po casusie Twojego Stylu juz w kilku znanych mi transakcjach BRE
    zostalo wykluczone na dzien dobry, za zle zachowanie.

    Ja sadze, ze BRE zaczynalo jako bank niszowy i niestety idac w strone
    i-banku pozbawilo sie szansy na jakis dobry merger (a bylo kilka
    propozycji) i teraz bedzie marginalizowane.

    A rzecznicy nie sie łaczą i dziela do woli...

    Pozdrawiam,

  • 8. Data: 2005-01-21 17:32:18
    Od: "jonasz" <d...@n...mail.me>

> [...]
    > uderzy w rynek SME i ogolnie bardziej w deltal. 6% rynku w detalu + mocna
    > pozycja w korporacji - to calkiem dobre podstawy do budowania czegos

    Co do SME, to BRE korzysta z koniunktury i z tego, ze BHW, ktory mial tam
    duze udzialy, cale SME teraz kosi rowno i wiekszosc bylych klientow SME BHW
    przechodzi do BPH, Raiffeisen i wlasnie do BRE.

    M.

  • 9. Data: 2005-01-21 17:43:31
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    amico_pl <amico_pl@-USUN_TO-gazeta.pl> wrote:
    > TO tylko roszady operacyjne.
    > Sygnalem do zmiany strategi bylo wyrzucenie Kostrzewy i mianowanie
    > Lachowskiego.

    A myslisz, ze te jak to nazwales roszady operacyjne to kto wywoluje?
    Lachowski ciagnie za soba dalsza czesc druzyny. Tym razem do Wawy.

> [...]
    > konsorcja. Zreszta po casusie Twojego Stylu juz w kilku znanych mi
    > transakcjach BRE zostalo wykluczone na dzien dobry, za zle

    Na ITI przeciez zyskali i to duzo. A czas bankowosci inwestycyjnej juz
    minal - i miedzy innymi z tego powodu powolano Lachowskiego na stanowisko.
    Co do mocnej pozycji - w ciagu 4 lat z wynikiem blisko 1 mln klientow
    detlaicznych - to male podstawy? No weeeez! :)

    > Ja sadze, ze BRE zaczynalo jako bank niszowy i niestety idac w strone
    > i-banku pozbawilo sie szansy na jakis dobry merger (a bylo kilka
    > propozycji) i teraz bedzie marginalizowane.

    Aby przetrwac samodzielnie trzeba miec 10% udzial w rynku. Niedlugo beda
    mieli IMO. Dlatego pisanie o marginalizacji jest nie jest uzasadnione...

    > A rzecznicy nie sie łaczą i dziela do woli...

    Mideranie byl jedynie rzecznikiem. Odpowiadal rowniez za cala komunikacje
    (tez marketingowa!) z otoczeniem. Jesli z Brzozowskim beda w stanie
    powtorzyc sukces w BRE to mozna sie roznych rzeczy spodziewac

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 10. Data: 2005-01-21 18:46:57
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
> [...]
    > BRE do wydzialu komunikacji (wicedyrektor). Dyrektorem zostaje Bartosz
    > Brzozowski -dotychczas dyrektor marketingu w Multi.

    Oooooooo - to może w MultiBanku WRESZCIE pojawi sie ktoś kompetentny od
    marketingu (i od PR ?) :DDD