  • 1. Data: 2005-01-21 14:07:56
    Temat: mBank-karta jak szybko?
    Od: LICHU <l...@p...onet.pl>

    Witam.
    Zalozylem eKonto i odeslalem podpisana umowe. Jak dlugo bede czekal na
    karte platnicza? Pytam bo trwa to juz 2 tyg. Niby mi sie nie spieszy ale
    jednak :>

  • 2. Data: 2005-01-21 14:09:06
    Temat: Re: mBank-karta jak szybko?
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    LICHU wrote:
    > Witam.
    > Zalozylem eKonto i odeslalem podpisana umowe. Jak dlugo bede czekal na
    > karte platnicza? Pytam bo trwa to juz 2 tyg. Niby mi sie nie spieszy ale
    > jednak :>

    A wysłałeś prośbę o wyrobienie karty? Jak nie to dłuuugo sobie
    poczekasz* :-)

    reik.

    * - z tego co pamiętam to jak ja zakładałem tam konto to trzeba było
    wysłać prośbę o kartę.

  • 3. Data: 2005-01-21 15:20:16
    Od: LICHU <l...@p...onet.pl>

    Remigiusz Babicz wrote:

> [...]
    > poczekasz* :-)
    >
    > reik.
    >
    > * - z tego co pamiętam to jak ja zakładałem tam konto to trzeba było

    Umowa, ktora podpisalem dotyczyla od razu karty. Trzeba bylo wykreslic
    jedna pozycje jesli nie chcialo sie jej otrzymac. W kopercie rowniez nie
    bylo zadnych dodatkowych papierkow z tym zwiazanych wiec chyba
    podpisanie tej umowy wystarczy.

  • 4. Data: 2005-01-21 16:57:04
    Od: Peet <b...@o...pl>

    LICHU wrote:

> [...]
    > jedna pozycje jesli nie chcialo sie jej otrzymac. W kopercie rowniez nie
    > bylo zadnych dodatkowych papierkow z tym zwiazanych wiec chyba

    Dzwoń i proś o kartę, jak dzisiaj zadzwonisz to w przyszłym tygodniu
    dostaniesz. Bank z tą kartą to bardzo nielogicznie postępuje, ilu to tak
    czekało aż osiwieli.

  • 5. Data: 2005-01-21 17:50:36
    Od: "K.K." <e...@d...pl>

    Użytkownik "Peet" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Podpisałeś, ale jednak nie przeczytałeś, szczególnie tych uwag pod podpisem,
    gdzie stwierdza się, że podpisanie umowy nie jest tożsame z zamówieniem
    jakiejkolwiek karty. Dalsze wyjaśnienia powinny być na ostatniej stronie
    pakietu, zwanej listem przewodnim. Nie wspomnę już o serwisie www, gdzie
    instrukcje powtarzają się dosłownie w kilku miejscach.

    > Dzwoń i proś o kartę, jak dzisiaj zadzwonisz to w przyszłym tygodniu
    > dostaniesz. Bank z tą kartą to bardzo nielogicznie postępuje, ilu to tak
    > czekało aż osiwieli.

    Może i nie logicznie, ale za to zgodnie z prawem, które mu pozwala wydać
    kartę mając podpisaną umowę, i nie wcześniej.
    Ponad to nikt nie jest jasnowidzem, w mBanku też, więc nie wiedzą i tam jaką
    kartę wybrał klient. Czy zawsze ma to być domyślnie delfinek?

    Sorki że tak zbiorczo.
    K.K.

  • 6. Data: 2005-01-21 19:53:16
    Od: LICHU <l...@p...onet.pl>

    K.K. wrote:

> [...]
    > ostatniej stronie pakietu, zwanej listem przewodnim. Nie wspomnę już o
    > serwisie www, gdzie instrukcje powtarzają się dosłownie w kilku miejscach.

    Faktycznie wszystko jest napisane. Sam sie dziwie jak moglem to
    przeoczyc :>>