  • 11. Data: 2005-01-21 19:14:38
    Temat: Re: Baaaaardzo duze zmiany w BRE
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 21 Jan 2005 19:46:57 +0100, w <csrimf$9om$1@news.onet.pl>, "mm"
    <j...@c...barg.sv> napisał(-a):

    > Oooooooo - to może w MultiBanku WRESZCIE pojawi sie ktoś kompetentny od
    > marketingu (i od PR ?) :DDD

    A w mBanku w ogóle ktoś kompetentny...

  • 12. Data: 2005-01-21 20:07:38
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 21 Jan 2005 19:46:57 +0100, "mm" <j...@c...barg.sv> wklepał(-a):

    >Oooooooo - to może w MultiBanku WRESZCIE pojawi sie ktoś kompetentny od
    >marketingu (i od PR ?) :DDD

    Może zaczną szybciej odpisywać na forum, bo trzeba odwalać za nich robotę. ;)

  • 13. Data: 2005-01-22 10:10:11
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam>

    > No a najwiecej bedzie sie dzialo w dzialce korporacyjnej. BRE mocniej
    > uderzy w rynek SME i ogolnie bardziej w deltal. 6% rynku w detalu + mocna
    > pozycja w korporacji - to calkiem dobre podstawy do budowania czegos
    > wiecej.
    >
    > To tak na goraco. Wracam do swojej roboty (huh piatkowy weekend... :(

    apostoł BRE hehe

  • 14. Data: 2005-01-22 16:29:38
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Fri, 21 Jan 2005 16:45:38 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >W mBanku nowym rzecznikiem zostaje Paulina Rutkowska.

    Ooo! Chyba najladniejsza twarz w mbanku jaka widzialem. :)

  • 15. Data: 2005-01-22 20:14:50
    Od: "Kula" <k...@K...pl>

    Robią to bo im VW zabiera rynek.

  • 16. Data: 2005-01-22 21:40:45
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    Kula napisał(a):
    > Robią to bo im VW zabiera rynek.

    chyba nie przez te nieszczesne 50 gr za przelew :D

    z rozmów naszych wyłania się idea jakiej jeszcze nie było ;-))

  • 17. Data: 2005-01-25 18:14:50
    Od: amico_pl <amico_pl@-USUN_TO-gazeta.pl>

    > Na ITI przeciez zyskali i to duzo.

    Z tym pozwole sobie nie zgodzic, bo po pierwsze trwalo to dluzej niz
    powinno, po drugie cala zabawa w convertible to bylo ratowanie twarzy
    przez Kostrzewe. Kazdy inny bank, w tym BRE w stosunku do innych
    klientow, juz dawno wypowiedzialby umowy.

    > Aby przetrwac samodzielnie trzeba miec 10% udzial w rynku. Niedlugo beda
    > mieli IMO. Dlatego pisanie o marginalizacji jest nie jest uzasadnione...

    Zgadzam sie, choc nie sadze, ze kiedykolwiek odbuduja swoj udzial do
    10%, niestety. A na dodatek nie jestem pewien czy gambit z mBankiem sie
    do konca udal, czyli tanie depozyty na korporacyjna akcje kredytowa.

    To troche jak sytuacja z Bresokiem, kiedys to byla wielka nowosc i BRE
    bylo liderem na rynku, a teraz....jak to stwierdzil nasz informatyk
    "tylko firmy w updalosci go jeszcze uzywaja"

    Pozdrawiam,

  • 18. Data: 2005-01-25 19:25:08
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    amico_pl <amico_pl@-USUN_TO-gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > przez Kostrzewe. Kazdy inny bank, w tym BRE w stosunku do innych
    > klientow, juz dawno wypowiedzialby umowy.

    Oj, na TVN wyjdą całkiem dobrze ;)

    > Zgadzam sie, choc nie sadze, ze kiedykolwiek odbuduja swoj udzial do
    > 10%, niestety. A na dodatek nie jestem pewien czy gambit z mBankiem sie
    > do konca udal, czyli tanie depozyty na korporacyjna akcje kredytowa.

    To juz od dawna nieaktualne. Teraz wola udzielac kredytow ....... zupełnie
    jak w Multi :)

    > To troche jak sytuacja z Bresokiem, kiedys to byla wielka nowosc i BRE
    > bylo liderem na rynku, a teraz....jak to stwierdzil nasz informatyk
    > "tylko firmy w updalosci go jeszcze uzywaja"

    Od grudnia jest iBRE.

  • 19. Data: 2005-01-25 20:41:24
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > 10%, niestety. A na dodatek nie jestem pewien czy gambit z mBankiem
    > sie do konca udal, czyli tanie depozyty na korporacyjna akcje

    Ta strategia dawno juz nie obowiazuje - od jakis 2 lat jak nie wiecej ;)

    > To troche jak sytuacja z Bresokiem, kiedys to byla wielka nowosc i BRE
    > bylo liderem na rynku, a teraz....jak to stwierdzil nasz informatyk
    > "tylko firmy w updalosci go jeszcze uzywaja"

    A informatyk widzial interBRESOKa albo iBRE? Cos mi sie zdaje, ze sie
    zatrzymal w rozwoju na wdzwanianych systemach ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!