  • 11. Data: 2010-05-13 05:33:25
    Temat: Re: BZWKB - konto24.pl a MASTERCARD PAYBACK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Maj, 15:05, Krystek <s...@k...eu.org> wrote:

    > Tylko, że z wyrobieniem Money.pl jest więcej ceregieli (zaświadczenie o
    > zarobkach, itd.).

    Pisze o debetowce.

  • 12. Data: 2010-05-14 12:45:35
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    krzysztofsf pisze:

    > Pisze o debetowce.

    OK. Wypełniłem formularz na kartę debetową Money.pl i zaznaczyłem, że
    mam już usługi bankowości elektronicznej BZWBK. Ciekawe, czy będę mógł
    podpiąć pod istniejący NIK tę nową kartę i czy nie będą naliczali mi opłat.

    Jeśli będą, to zlikwiduję obecny rachunek i założę z Money.pl a jak się
    nie da to w ostateczności kartę przedpłaconą PayPass MasterCard zakupię.

    Może Zespół BZWBK udzielający się na grupie dyskusyjnej pl.biznes,banki
    się wypowie w wyżej wymienionej kwestii? Czy da się pod istniejący NIK
    podpiąć nową kartę debetową i konto nadal będzie bez opłat? Bo Payback
    MasterCard mi do szczęścia niepotrzebny...

    K.

  • 13. Data: 2010-05-15 10:54:51
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Krystek pisze:

    > OK. Wypełniłem formularz na kartę debetową Money.pl i zaznaczyłem, że
    > mam już usługi bankowości elektronicznej BZWBK. Ciekawe, czy będę mógł
    > podpiąć pod istniejący NIK tę nową kartę i czy nie będą naliczali mi opłat.

    Sadze, ze NIK jest zwiazany z umowa o swiadczenie uslug elektronicznych,
    a nie z konkretna karta podpieta pod konto.

    Jak domowilem KK Money pl to pojawila sie po prostu jako osobna pozycja
    w portfelu.

  • 14. Data: 2010-05-16 21:25:08
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    W dniu 2010-05-15 12:54, krzysztofsf pisze:

> [...]
    > a nie z konkretna karta podpieta pod konto.
    >
    > Jak domowilem KK Money pl to pojawila sie po prostu jako osobna pozycja

    No właśnie teraz widzę, ze pojawiło się kolejne Konto24.pl pod moim
    NIK-iem. Zatem najpierw odpiszę umowę o Money.pl a następnie rozwiążę
    umowę dotyczącą karty Allegro - AlleKarta.

    K.

  • 15. Data: 2010-05-17 05:47:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Maj, 23:25, Krystek <s...@k...eu.org> wrote:

    > No właśnie teraz widzę, ze pojawiło się kolejne Konto24.pl pod moim
    > NIK-iem. Zatem najpierw odpiszę umowę o Money.pl a następnie rozwiążę
    > umowę dotyczącą karty Allegro - AlleKarta.

    Ale cyrk....
    Money pl to nie likwiduj teraz, bo jeszcze wejdziesz w kolejne koszty
    - sprawdz najpierw umowe - kiedy mozna bezplatnie zrezygnowac.
    Wykonasz 3 transakcje w sumie na chyba 100 zl (nie pamietam konkretow)
    i wtedy masz bezplatna karte z kontem na dwa lata - dopiero potem
    oplata za kolejne dwa - w miedzyczasie mozesz zlikwidowac.

    W zyciu nie przypuszczalem, ze zaloza kolejne konto 24.pl

  • 16. Data: 2010-05-17 20:20:24
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    W dniu 2010-05-17 07:47, krzysztofsf pisze:

> [...]
    > i wtedy masz bezplatna karte z kontem na dwa lata - dopiero potem
    > oplata za kolejne dwa - w miedzyczasie mozesz zlikwidowac.

    To wiem, z Money.pl jestem przygotowany na ponoszenie opłaty jak nie
    wykonam operacji. Chodzi o wypowiedzenie wcześniejszej umowy na
    AlleKartę, która nie funkcjonuje od circa dwóch lat i zamiast której
    chcą mi teraz wcisnąć PayBack MasterCarda.

    > W zyciu nie przypuszczalem, ze zaloza kolejne konto 24.pl

    Ja też nie przypuszczałem, ale fakt faktem pojawiło się nowe konto, z
    nowym numerem rachunku.

    K.

  • 17. Data: 2010-05-20 21:35:33
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    W dniu 2010-05-17 22:20, Krystek pisze:

    > Ja też nie przypuszczałem, ale fakt faktem pojawiło się nowe konto, z
    > nowym numerem rachunku.

    Ha, i nową kartę systemu VISA Money.pl by BZ WBK wyciągnąłem dzisiaj ze
    skrzynki pocztowej. Teraz tylko pofatygować się do banku, podpisać umowę
    i odebrać PIN.

    K.

  • 18. Data: 2010-05-21 14:46:53
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    Konto24.pl jest to konto partnerskie, które nie funkcjonuje samo (bez
    karty). W przypadku rezygnacji z karty zmienia się ono w standardowe
    Konto24. Karty partnerskie Money.pl i Grono.net są nierozłączne z
    Kontem24.pl i mogą zostać wydane tylko do tego konta, tak więc
    wnioskując o kartę otwierany jest do niej nowy rachunek. W przypadku,
    gdy klient już ma usługi bankowości elektronicznej ten rachunek będzie
    u niego widoczny.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 19. Data: 2010-05-21 18:26:14
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.05.21 16:46, Zespol_BZWBK pisze:
    > Konto24.pl jest to konto partnerskie, które nie funkcjonuje samo (bez
    > karty). W przypadku rezygnacji z karty zmienia się ono w standardowe
    > Konto24.

    Samo się zmienia ?
    Bez zgody klienta ?
    Bez podpisania nowej umowy ?

    --
    Mar

  • 20. Data: 2010-05-21 18:28:18
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.05.17 22:20, Krystek pisze:
    > Chodzi o wypowiedzenie wcześniejszej umowy na
    > AlleKartę, która nie funkcjonuje od circa dwóch lat i zamiast której
    > chcą mi teraz wcisnąć PayBack MasterCarda.

    A to o AlleKartę cały czas chodziło ?
    Po co wypowiadać umowę na kartę, której już nie ma, bank jej nie wznawia?
    Tej umowy już nie ma. Bank ją zabił.

    Dlatego też chcą od Ciebie podpisania nowej umowy o nową kartę.

    --
    Mar