  • 1. Data: 2010-05-11 12:33:14
    Temat: notowania funduszy inwestycyjnych
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Gdzie znajde aktualne notowania funduszy inwestycyjnych?
    W Supermarkecie FI w mBanku opoznienie jest 2-3 dniowe. Podobnie jak w
    money.pl.
    TA

  • 2. Data: 2010-05-11 19:05:32
    Temat: Re: notowania funduszy inwestycyjnych
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 11 Maj, 14:33, T...@s...in.the.world wrote:
> [...]
    > Gdzie znajde aktualne notowania funduszy inwestycyjnych?
    > W Supermarkecie FI w mBanku opoznienie jest 2-3 dniowe. Podobnie jak w

    Najszybciej codzienne notowania pojawiają się na stronach własnych
    poszczególnych funduszy i na bossa.pl

  • 3. Data: 2010-05-13 17:06:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <e...@d...go
    oglegroups.com>,

    =

    > Najszybciej codzienne notowania pojawiają się na stronach własnych
    > poszczególnych funduszy i na bossa.pl

    Hm. Sprawdzilem. Jest takie sam opoznienie. 2-3 dni.
    Konkretnie chodzilo o fundusz DWS Akcja Plus.
    Ja wiem ze to powszechne, ale to brzmi jak jakis szwindel.

    Poza tym - realizacja zlecenia (nabycie, albo sprzedaz jednstek) w
    mBanku trwa 1 a czasem dwa dni. I zlecajacy nie ma na to zadnego wplywu.
    Od czego zalezy ten termin realizacji? Od widzimisie urzednika? I
    ktorego - tego z mBanku czy tego z DB?

    TA

  • 4. Data: 2010-05-14 08:42:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 13 May 2010 19:06:35 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

> [...]
    > mBanku trwa 1 a czasem dwa dni. I zlecajacy nie ma na to zadnego wplywu.
    > Od czego zalezy ten termin realizacji? Od widzimisie urzednika? I

    Z funduszami jest tak, że ich wycena ma w ogóle jednodniowe opóźnienie. W
    mBanku jeżeli chodzi o zakupy, to musisz zdążyć bodajże do 12.00
    (konwersja do 14.30) o ile dobrze pamiętam. Później mBank to przekazuje i
    czeka na odpowiedź, więc chyba dlatego to czasami tyle trwa.

    --
    xbartx