  • 21. Data: 2010-05-22 18:15:42
    Temat: Re: BZWKB - konto24.pl a MASTERCARD PAYBACK
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    W dniu 2010-05-21 16:46, Zespol_BZWBK pisze:
    > Konto24.pl jest to konto partnerskie, które nie funkcjonuje samo (bez
    > karty). W przypadku rezygnacji z karty zmienia się ono w standardowe
    > Konto24. Karty partnerskie Money.pl i Grono.net są nierozłączne z
    > Kontem24.pl i mogą zostać wydane tylko do tego konta, tak więc
    > wnioskując o kartę otwierany jest do niej nowy rachunek. W przypadku,
    > gdy klient już ma usługi bankowości elektronicznej ten rachunek będzie
    > u niego widoczny.

    Cały czas mówię o zamknięciu konto do nieistniejącego już produktu pod
    nazwą AlleKarta VISA Classic, do którego to rachunku ma być dołączona
    płatna karta PayBack.

    Teraz idę podpisać umowę na nowy bezpłatny rachunek Konto24.pl z kartą
    Money.pl (widoczny już w systemie online) a stary rachunek do AlleKarty
    zamknąć, bo karta PayBack mi niepotrzebna. Punktów nie zbieram.

    K.

  • 22. Data: 2010-05-24 14:22:26
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On May 21, 8:26 pm, MAR <m...@s...org> wrote:

    > Samo się zmienia ?
    > Bez zgody klienta ?
    > Bez podpisania nowej umowy ?
    >
    > --
    > Mar

    W przypadku rezygnacji klienta z karty Partnerskiej lub upływu terminu
    ważności karty i jej niewznowienia przekształcenie może odbyć się
    zarówno w oddziale na wniosek klienta, jak i automatycznie. Informacja
    na ten temat znajduje się w załączniku do regulaminu dla Konta24.pl
    (http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/za
    %C5%82%C4%85cznik_do_regulaminu.pdf)

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK