  • 1. Data: 2010-05-11 11:06:56
    Temat: BZWKB - konto24.pl a MASTERCARD PAYBACK
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Mam konto24.pl w BZWBK i do tego karte MASTERCARD PAYBACK. Da sie
    zrezygnowac z tej karty i zostawic konto? Wkurza mnie 3zl miesiecznej
    oplaty, bo nie robie nia zadnej transakcji. Uda sie czy karta jest
    "integralna czescia konta"?

  • 2. Data: 2010-05-11 12:46:17
    Temat: Re: BZWKB - konto24.pl a MASTERCARD PAYBACK
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 11 May 2010 13:06:56 +0200, neoniusz napisał(a):

> [...]
    > zrezygnowac z tej karty i zostawic konto? Wkurza mnie 3zl miesiecznej
    > oplaty, bo nie robie nia zadnej transakcji. Uda sie czy karta jest

    Możesz zastrzec kartę i nie będzie opłaty.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-05-11 21:40:34
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    W dniu 2010-05-11 14:46, xbartx pisze:

    > Możesz zastrzec kartę i nie będzie opłaty.

    Nope. Wznowią i tak będzie musiał bulić. To, co napisałeś, stoi w
    sprzeczności z listem z BZ WBK, którego skan wrzucałem kilka dni temu.

    K.

  • 4. Data: 2010-05-11 21:58:06
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.05.11 13:06, neoniusz pisze:
> [...]
    > zrezygnowac z tej karty i zostawic konto? Wkurza mnie 3zl miesiecznej
    > oplaty, bo nie robie nia zadnej transakcji. Uda sie czy karta jest

    Uda się, bo na kartę masz osobną umowę.
    Ale to się nie opłaca, jak nie masz karty to płacisz za konto.

    --
    Mar

  • 5. Data: 2010-05-11 22:24:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nope. Wznowią i tak będzie musiał bulić. To, co napisałeś, stoi w
    > sprzeczności z listem z BZ WBK, którego skan wrzucałem kilka dni temu.
    >
    > K.

    Wznowić mogą tylko na wniosek klienta...testowane na sobie ;-)

    ale bez karty jest opłata za konto ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2010-05-12 11:34:49
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "MAR" <m...@s...org> napisał w wiadomości
    > Uda się, bo na kartę masz osobną umowę.
    > Ale to się nie opłaca, jak nie masz karty to płacisz za konto.

    A gdzie jest takie cos w TOiP? Bo przy moim koncie stoi tam "Bez oplat" i to
    bez zadnych gwiazdek...

  • 7. Data: 2010-05-12 12:02:14
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "MAR" <m...@s...org> napisał w wiadomości
    >
    > A gdzie jest takie cos w TOiP? Bo przy moim koncie stoi tam "Bez oplat" i
    > to bez zadnych gwiazdek...

    Aha, teraz przeczytalem, ze w innym temacie ludzie dostawali listy, ze jesli
    nie ma karty, to konto przejdzie na zwykle konto24.
    No nic, ide do banku zmienic konto na "Konto<30", ktore - mam nadzieje -
    bedzie bez oplat, mimo braku karty. Musze miec konto w BZWBK niestety, bo
    mam tam kredyt i nie mam im zamiaru placic za przelewanie gdzie indziej.

  • 8. Data: 2010-05-12 12:08:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Maj, 14:02, "neoniusz" <n...@j...org> wrote:
> [...]
    > mam tam kredyt i nie mam im zamiaru placic za przelewanie gdzie indziej.

    A jesli wyrobi sie karte Moneypl - rowniez jest podpinana pod
    konto24.pl - zapewne podpieliby pod istniejace konto.

  • 9. Data: 2010-05-12 13:05:13
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    krzysztofsf wrote:
    wiadomościnews:hse3q8$uii$1@news.onet.pl...

    > A jesli wyrobi sie karte Moneypl - rowniez jest podpinana pod
    > konto24.pl - zapewne podpieliby pod istniejace konto.

    Tylko, że z wyrobieniem Money.pl jest więcej ceregieli (zaświadczenie o
    zarobkach, itd.).

    K.

  • 10. Data: 2010-05-12 16:20:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 12 May 2010 15:05:13 +0200, Krystek napisał(a):

    > Tylko, że z wyrobieniem Money.pl jest więcej ceregieli (zaświadczenie o
    > zarobkach, itd.).

    Zaświadczenie o zarobkach do karty debetowej?

    Xenocide