  • Data: 2018-03-08 16:00:35
    Temat: Re: BZWBKKBSg
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p7rh6m$t1p$...@n...news.atman.pl...
    "J.F." 5aa13634$0$995$6...@n...neostrada.pl

    >Jak już pisałem -- podałem pracowniczce podpisane przez
    >ojca uniwersalne Wypowiedzenie, którego bank nie uznał.

    A panienka ci _powiedziala_ "to trzeba osobiscie".

    Zainwestuj w znaczek i wyslij.

    >Co ten kurier wniesie do obecnego problemu?

    Przyjedzie, podsunie do podpisu, odjedzie.

    >Rozumiesz, że słowo 'niepełnosprawny' jest zarezerwowane
    >do osób ze stosownym orzeczeniem i używanie takich słów
    >w odniesieniu do rekonwalescentów niesie nieporozumienia?

    Aaa tam, napiszesz do RPO/RON, to sie nie bedzie pytal o orzeczenie,
    tylko najpierw sie banku spyta jak obsluguja orzeczonych :-)

    >Ponadto chyba ;) Ty pisałeś o Regulaminie banku...
    >Czy aby na pewno ten Regulamin jakoś szczególnie
    >traktuje osoby niepełnosprawne?

    A niech mu odpowiedza ze nie :-)

    >Dwa lata to mało.
    >Twoim zdaniem po odejściu Morawieckiego wymieniono cały personel
    >banku? ;)

    A to juz problem nowego szefa.

    J.