  • Data: 2018-03-09 21:47:08
    Temat: Re: BZWBKKBSg
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aż przejrzałem ten dokument.
    W wersji obecnej, obowiązującej od 1 listopada 2017, nie ma rozdziału X (są tylko do
    IX). Parafraf 32 jest, ale dotyczy czego innego.
    Za to w rozdziale VII "Zakończenie umowy o kartę", paragraf 25, punkt 3, jest o
    możliwości wypowiedzenia umowy przez infolinię (ujęte jest to tak, jakby infolinia
    była również osobnym - i osobliwym - oddziałem).
    Ciekawe, czy tak bardzo zmienili ten dokument 10 dni po Twoim pytaniu? Miałbyś
    "szczęście".
    Chyba że Cię oszukali (ale musisz odszukać wersję obowiązującą 20.X.2017), wtedy
    reklamuj, na przeprosiny dają eleganckie zestawy piśmienne ;P

    A serio tyle tych kart widzisz w ST? Chyba że "maszynowo" zastrzegałeś. Mi
    zastrzeżona kredytówka żony znikła po miesiącu.