  • Data: 2018-03-09 10:21:06
    Temat: Re: BZWBKKBSg
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p7rrf8$7gn$...@n...news.atman.pl...
    "J.F." 5aa15016$0$1003$6...@n...neostrada.pl
    >Skąd wiesz, że była panienką?

    Ty tak pisales ... albo mi sie pomylilo.

    > Zainwestuj w znaczek i wyslij.

    >Pisałem Ci -- problemem jest korespondowanie, nie brak podpisu.

    >No cóż -- ja chcę rozwiązać problem, podczas gdy Ty masz inne plany.
    >;)

    Jak rzecznik napisze do banku, to problem sie moze szybko rozwiazac
    :-)

    >Ale poszedłem Twoją drogą:
    > Reklamacje | Nowa reklamacja | Poziom obsługi w Banku -
    > Obsługa
    > klienta z dnia 08-03-2018 | CIF: 1001849372 | NIK:
    > 36997389 |

    A ty znowu to samo.
    List masz napisac. Papierowy.
    "niniejszym wypowiadam umowe karty platniczej nr ....".
    I podpis ojca.

    Koperta, znaczek, skrzynka i napisz co z tego wyniklo.

    >Ponieważ problem dotyczy mojego ojca -- może ojciec Mateusza
    >Morawieckiego by przydał się do rozwiązania problemu?...

    To jest nieglupi pomysl, napisac do premiera.
    A poniewasz on ma Rzecnika d/s Osob Niepelnosprawnych, to moze sie
    zajac sprawa.

    Ale to dopiero jak bank zareaguje negatywnie na list.

    J.