  • Data: 2018-03-08 15:26:26
    Temat: Re: BZWBKKBSg
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 5aa13634$0$995$6...@n...neostrada.pl

    > Na gebe to duzo rzeczy mozna stwierdzac, a tu trzeba na papierze :-)

    Jak już pisałem -- podałem pracowniczce podpisane przez
    ojca uniwersalne Wypowiedzenie, którego bank nie uznał.

    > Przeciez masz dojechac elektrycznym, tego MM pożąda :-)

    Oficjalnie tak. Na razie koszty elektryzacji tych
    samochodów w Polsce chętnie pokrywają instytucje
    (miasta czy państwo) ale IMO niekoniecznie Morawiecki
    pożąda tego dotowania...

    > Po prawdzie - skoro dowod wszyscy maja, to platne czy bezplatne - i tak my za ten
    dowod placimy.

    Ale coś może być płatne lub płatne wielokrotnie.

    > No to dzwon i niech przysla kuriera.

    Co ten kurier wniesie do obecnego problemu?

    > Mow ze jestes niepelnosprawny, i niech tylko sprobuja zadrzec :-)

    Rozumiesz, że słowo 'niepełnosprawny' jest zarezerwowane
    do osób ze stosownym orzeczeniem i używanie takich słów
    w odniesieniu do rekonwalescentów niesie nieporozumienia?

    Ponadto chyba ;) Ty pisałeś o Regulaminie banku...
    Czy aby na pewno ten Regulamin jakoś szczególnie
    traktuje osoby niepełnosprawne?

    Ja popijam mleko, ale obawiam się, że Ty -- pijesz coś mocniejszego... ;)

    > Ale juz ponad dwa lata kto inny szefuje.

    Dwa lata to mało.
    Komunizmu w Polsce nie ma od kilkudziesięciu lat -- ale
    są tutaj nadal i komunistyczne nazwy ulic, i takież pomniki,
    i instytucje, i partie polityczne itd...

    Twoim zdaniem po odejściu Morawieckiego wymieniono cały personel banku? ;)

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,