  • 1. Data: 2018-03-06 20:21:22
    Temat: BZWBKKBSg
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    BZitd. otrząsnął się nieco -- ponownie śle
    niechciane debetówki, które zastrzegam na pniu...

    Rzecz jasna opłat nie wystornował do tej pory.

    -=-

    Ciekawostka polityczna:

    - zastrzeżenie dowodu osobistego powoduje
    brak tegoż dowodu przez kilka tygodni

    - ale zastrzeżona debetówka (wbrew woli
    właściciela rachunku) przywędrowuje
    w parę dni po zastrzeżeniu

    O tyle to ciekawe, że właścicielem tego
    banku jest premier rządu.

    -=-

    A może mylę się? Może MMorawiecki nie
    jest już współwłaścicielem BZWBKKBSg?

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 2. Data: 2018-03-07 10:38:17
    Temat: Re: BZWBKKBSg
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >BZitd. otrząsnął się nieco -- ponownie śle
    >niechciane debetówki, które zastrzegam na pniu...

    A czemu nie wypowiesz ?

    >Rzecz jasna opłat nie wystornował do tej pory.

    Moze sie naleza :)

    >Ciekawostka polityczna:
    > - zastrzeżenie dowodu osobistego powoduje
> [...]

    Widac produkcja dowodu jest odpowiedzialna, a karty to z
    nieograniczoną nieodpowiedzialnoscią

    >O tyle to ciekawe, że właścicielem tego
    >banku jest premier rządu.
    >A może mylę się? Może MMorawiecki nie
    >jest już współwłaścicielem BZWBKKBSg?

    Jak sobie kupic pare akcji Orlenu, to myslisz, ze jestes wlascicielem
    rafinerii ?
    I moze jeszcze mozesz decydowac o cenie paliwa ?

    w grudniu 2017 ciagle mial, ale obiecuje ze sprzeda.

    No i od polowy stycznia akcje BZ spadaja :-)

    J.

  • 3. Data: 2018-03-07 11:06:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5a9fb30b$0$661$6...@n...neostrada.pl

    > A czemu nie wypowiesz ?

    Bo ojciec (82 l.) nie może wyjść na zewnątrz
    mieszkania po operacji. (o czym już pisałem)
    Wcześniejsza opłata została wystornowana,
    zatem uznałem, że BZWBKKBSg nie będzie
    naliczał opłat a po powrocie z wieńca
    miałem sporo na głowie, przez co niektóre
    sprawy przesunąłem na później...

    Teraz nie mogę iść z ojcem do banku.

    > Moze sie naleza :)

    Zapewne tak:

    - bank długo rozpatruje te reklamacje

    - wcześniejszą opłatę wystornował

    - a i rozsądek nakazuje pobieranie
    opłat za nieaktywna kartę, którą
    należy wysyłać klientowi wbrew
    jego woli (pisałem, aby nie wysyłali)

    > Widac produkcja dowodu jest odpowiedzialna,
    > a karty to z nieograniczoną nieodpowiedzialnoscią

    Co ma odpowiedzialność do czasu?
    Aby było jasne:

    - data wydania to data zgłoszenia chęci otrzymania nowego
    - kartę dostaję, choć piszę, że jej nie chcę, ale po
    zastrzeżeniu dowodu muszę zgłosić chęć otrzymania
    nowego w miejsce zastrzeżonego
    - i nie mogę zgłosić ww. chęci tuż po zastrzeżeniu
    (nie wiem, ile muszę odczekać)

    Zauważysz, że muszę wysłać AKTUALNE zdjęcie?
    Owszem, ale w moim wypadku zdjęcie nie przeterminowało
    się, albowiem zastrzegłem dowód, który miałem zdecydowanie
    krócej niż pół roku, a półroczna fotka jest jeszcze uznawana
    za aktualną.

    > Jak sobie kupic pare akcji Orlenu, to myslisz, ze jestes wlascicielem rafinerii ?

    Morawiecki ma tylko parę akcji?
    Myślałem, że więcej...

    Kombinuj JF -- ale jakoś rozsądnie.
    Wprawdzie cnota krytyki nie boi się, ale nie rozmydlaj
    rozmowy głupią krytyką, bo obecnie chyba nie ma ludzi
    myślących, że Morawiecki ma tylko PARĘ akcji BZWBKKBSg.

    Skoro takich nie ma -- nie trzeba tak głupio krytykować.

    > I moze jeszcze mozesz decydowac o cenie paliwa ?

    Morawiecki nie szefował temu bankowi?
    Nie zarabiał miliomów plnów dzięki temu bankowi?

    > w grudniu 2017 ciagle mial, ale obiecuje ze sprzeda.

    Dlatego pytam -- czy już sprzedał.

    > No i od polowy stycznia akcje BZ spadaja :-)

    Kopię leżącego? Przemyślę to...
    [już słabłem -- JF dodał mi otuchy!]
    Nieładnie znęcać się nad słabym...

    )\._.,--....,'``.

  • 4. Data: 2018-03-07 12:06:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." 5a9fb30b$0$661$6...@n...neostrada.pl

    >Bo ojciec (82 l.) nie może wyjść na zewnątrz
    >mieszkania po operacji. (o czym już pisałem)

    >Teraz nie mogę iść z ojcem do banku.

    A musisz ? Wystarczy, ze list do skrzynki zaniesiesz.
    A moze telefonicznie wystarczy.

    >Zapewne tak:
> [...]

    Ojciec ma napisac, nie ty ! :-P

    Poza tym taki doswiadczony zbieracz wisienek i nie potrafi regulaminu
    przeczytac ?

    >Co ma odpowiedzialność do czasu?

    Bank moze szybko i byle jak, a urzad nie moze :-)

    Po prawdzie - teraz przyjecie wniosku o DO w urzedzie to kilka minut,
    bo wystarczy tylko zdjecie zeskanowac i dane z bazy zatwierdzic,
    dane do PWPW leca elektronicznie, jak nie ma kolejki, to juz na drugi
    dzien, a nawet w ten sam mozna produkowac dowod, po poludniu moze byc
    wyslany kurierem i na drugi dzien do odbioru w urzedzie.
    Inaczej to bedzie w malej gminie, gdy sie oplaca poczekac z wysylka az
    sie uzbiera wieksza paczka dowodow.

    Niestety, sie wycwanili, jako data wystawienia jest data wniosku, wiec
    nie wiadomo jaka byla kolejka ... hm, a moze zrobili na trzeciej
    zmianie ?

> [...]
    > - kartę dostaję, choć piszę, że jej nie chcę, ale po
    > zastrzeżeniu dowodu muszę zgłosić chęć otrzymania

    Obywatel ma obowiazek posiadania dowodu ... ale moze w regulaminie
    jest obowiazek posiadania karty :-)

    >Morawiecki ma tylko parę akcji?
    >Myślałem, że więcej...

    https://bip.kprm.gov.pl/kpr/oswiadczenia-o-stanie-m/
    prezes-rady-ministrow/4650,MATEUSZ-MORAWIECKI.html

    13711 warte ok 4.95 mln

    >Kombinuj JF -- ale jakoś rozsądnie.
    >Wprawdzie cnota krytyki nie boi się, ale nie rozmydlaj
    >rozmowy głupią krytyką, bo obecnie chyba nie ma ludzi
    >myślących, że Morawiecki ma tylko PARĘ akcji BZWBKKBSg.

    BZ ma ok 100 mln akcji. To to jest 0.014%

    >Morawiecki nie szefował temu bankowi?
    >Nie zarabiał miliomów plnów dzięki temu bankowi?

    Zarabial, ale przestal.
    A jak przestal, to zaraz bankom dop* podatek :-)

    >Dlatego pytam -- czy już sprzedał.

    > No i od polowy stycznia akcje BZ spadaja :-)
    >Kopię leżącego? Przemyślę to...

    do polowy rosl, wiec trudno powiedziec - sprzedal i akcje spadly, czy
    kos specjalnie kurs podniosl, aby zarobil :-P

    Oswiadczenie z 11 grudnia, 14 i 15 grudnia byl gwaltowny wzrost
    obrotow ... na poziomie 170 tys akcji, a nie tam glupie 13 tys ...

    Swoja droga - czy nie czas na oswiadczenie roczne ?

    J.

  • 5. Data: 2018-03-08 10:15:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5a9fc7a5$0$1008$6...@n...neostrada.pl

    > A musisz ? Wystarczy, ze list do skrzynki zaniesiesz.

    Jesteś pewien, ze wystarczy? Kiedyś pytałem w marmurze
    (na ul. Pałacowej) BZWBKKBSg -- pismo ojca nie wystarczyło...
    Może masz rację -- może marmurowy białkomat mnie oszukał,
    dlatego pytam...

    Nie zawracałbym ojcu siedliska, gdybym mógł wydrukować
    coś, co ojciec by podpisał a co ja bym dostarczył do
    marmuru... [przy okazji parkowania na parkingu bankowym,
    znajdując się w strefie płatnego parkowania]

    > A moze telefonicznie wystarczy.

    Genialne ;) rozwiązanie!!!
    Ale nieco kosztowne -- ojciec ma nolimit w a2mobile...
    Co więcej -- ja mógłbym zadzwonić w imieniu ojca
    z ojca telefonu, jako że telefon nie ukazuje
    twarzy rozmówcy...

    Jesteś geniuszem, JF!!! A może -- jedynie marzycielem...

    > Ojciec ma napisac, nie ty ! :-P

    Co za różnica -- kto napisze?

    Ojciec; ja; ojca sekretarka; pisarz wynajęty
    przez ojca czy przez kogoś innego; biuro
    pisania podań, bankowy białkomat...

    IMO ważne, aby ojciec podpisał...

    > Poza tym taki doswiadczony zbieracz wisienek i nie potrafi regulaminu przeczytac ?

    Ojciec jest tym doświadczony zbieracz wisienek czy ja?
    Piszesz: >>Ojciec ma napisac, nie ty ! :-P<< i chwilę
    później piszesz >>taki doswiadczony zbieracz wisienek<<.

    Pomijam fakt błędnego wnioskowania -- rzecz jasna
    i ja posiadłem (wg Ciebie chyba nieosiągalną) sztukę
    czytania, i mój ojciec taką sztukę posiadł...
    (mój ojciec wisienek nie zbiera)

    BTW ww. sztuki -- Ty do tej pory najwyraźniej masz
    trudności z pisaniem, jako że w Twych pismach brak
    polskich znaków diakrytycznych, choć dziś raczej ;)
    łatwo o stosowne wersje oprogramowania...

    > Bank moze szybko i byle jak, a urzad nie moze :-)

    Na czym polega ta ,,byle jakość''?
    IMO banki to instytucje, do których mamy zaufanie...

    > Po prawdzie - teraz przyjecie wniosku o DO w urzedzie to kilka minut,

    Z czego najwięcej czasu pochłania włączenie laptopa...

    > bo wystarczy tylko zdjecie zeskanowac

    Nie ma potrzeby skanowania zdjęcia -- wystarczy skan twarzy. ;)
    Taki skan trwa zwykle ułamek sekundy. ;)

    > i dane z bazy zatwierdzic,
    > dane do PWPW leca elektronicznie,

    O ile to lot...
    Elektronicznie -- po prostu internetem, via WWW/HTTPS...
    Poniżej -- adres sprawdzacza, ale do wysyłki wniosku jest
    podobny adres.

    https://obywatel.gov.pl/dokumenty-i-dane-osobowe/odb
    ior-dowodu-osobistego-sprawdz-czy-twoj-dowod-jest-go
    towy

    > jak nie ma kolejki,

    Zwykle kolejki są... I mechanizmy kolejkowania...
    Ogólnie -- miliony, a nawet miliardy zgłoszeń są
    na świecie stale kolejkowane... Obsługiwane...
    Itd... Oczywiście nie twierdzę, że miliardy
    przez tę akurat bramkę...

    BTW -- Profil Zaufany zapchał się bardzo szybko,
    obsługując przed miesiącem kilka JPK_VAT na sekundę...

    > to juz na drugi dzien, a nawet w ten sam mozna produkowac

    Więc na drugi czy ten sam? I jaka ustawa to reguluje?

    Czy może znów puściłeś wodze swej wybujałej fantazji?!?!
    (czyli mówiąc inaczej, dosadniej -- bredzisz?)

    Jeśli wyślę zgłoszenie o godzinie 23:59 będę czekał na
    realizację mego zgłoszenia mniej niż 2 minuty, a jeśli
    wyślę me zgłoszenie o godzinie 00:01 będę czekał na
    realizację mego zgłoszenia niemal całą dobę?!

    Moim zdaniem fantazjujesz...

    Przyznaj się -- masz jakieś ***wiarygodne***
    (choćby od Macieja!!) źródła informacji, czy
    po prostu zmyślasz?!

    > dowod, po poludniu

    A może wtedy, gdy Słońce znajdzie się w tak zwanym zenicie? ;)

    Znów puściłeś wodze swojej fantazji?!
    Może nie o Słońce, ale o pełnię Księżyca chodzi urzędnikom?!

    JF -- piłeś?
    Jeśli piłeś -- nie pisz, póki nie wytrzeźwiejesz...
    Po co automagaom wiadomość o wzajemnym położeniu
    Ziemi i Słońca?!

    > moze byc wyslany kurierem i na drugi dzien do odbioru w urzedzie.

    > Inaczej to bedzie w malej gminie,

    Mieszkam w Białymstoku -- nie wiem, czy to mała gmina, czy duża...
    (ale słyszałem, że masy Polaków odnawiają dowody osobiste)

    > gdy sie oplaca poczekac z wysylka az sie uzbiera wieksza paczka dowodow.

    Ponoć zwykle oczekiwanie na nowy plastyk trwa miesiąc.
    (niezależnie od wielkości gminy)

    > Niestety, sie wycwanili, jako data wystawienia jest data wniosku, wiec nie wiadomo
    jaka byla kolejka ... hm, a moze zrobili na
    > trzeciej zmianie ?

    Zmianie automagicznej? -- a może uważasz, że
    te dowody malują ręce białkowych niewolników?...

    Białkomaty co najwyżej weryfikują fotki?

    Automag weryfikuje obecność Exifu (od profesjonalnego fotografa
    wiem, że info o PSie dyskwalifikuje fotkę -- takie Exify trzeba
    czyścić po obróbce PSem a przed wysyłką fotki) a białkomat jedynie
    sprawdza, czy na fotce jest goryl, czy czarnoskóra kobieta -- ponoć
    Google mają z tym rozróżnianiem kłopoty, dlatego warto posiłkować
    się białkoweryfikatorami...

    > Obywatel ma obowiazek posiadania dowodu

    Brak dowodu skutkuje opłatą. :)

    > ... ale moze w regulaminie jest obowiazek posiadania karty :-)

    Posiadanie zaś karty -- **też** skutkuje opłatą.
    Warto tu przypomnieć slogan banku:

    Konto jakie chcę!!!

    Akurat ojciec na *Konto godne polecenia*, ale
    slogan banku przez to nie ulega zmianie...

    Zaś brak karty -- skutkuje wysyłką tejże karty...

    Zatem wykryłeś prawidłowość?
    W obu wypadkach chodzi o opłatę...

    I w obu -- szefem jest (bądź był) ten sam Mateusz Morawiecki!!!

    Zarzucasz chrześcijańskiemu premierowi łamanie przykazania
    Boskiego?! (nie pożądaj żadnej rzeczy bliźniego twego)

    Odważny jesteś... Ale IMO skojarzenie nasuwa się wbrew woli... ;)

    > https://bip.kprm.gov.pl/kpr/oswiadczenia-o-stanie-m/
    prezes-rady-ministrow/4650,MATEUSZ-MORAWIECKI.html

    > 13711 warte ok 4.95 mln

    IMO jesteś bogaty, skoro 4,95 mln (mniemam,
    że plnów) to dla ciebie niezbyt wiele. ;)

    BTW -- czy mając tyle milionów, warto rabować kilka plnów karcianych?

    > BZ ma ok 100 mln akcji. To to jest 0.014%

    Mimo tego -- to ,,jedynie'' 4,95 mln...

    Poza tym -- Morawiecki szefował temu bankowi.
    Szefując, miał znacznie większy udział w rządzeniu
    tym bankiem, niż udział prezentowany przez Ciebie.

    > Zarabial, ale przestal.
    > A jak przestal, to zaraz bankom dop* podatek :-)

    Dopisał czy dopełnił? Dopuścił? Doprecyzował?...
    Trudno zgadnąć -- co skrywasz pod gwiazdką...
    [już raz tajemniczo o Słońcu pisał w poście,
    na który teraz odpowiadam... może JF to jakiś
    astrolog... wróżeniem też się chwali wielokrotnie...]

    ZTCP -- jest taka gra giełdowa:

    - najpierw głośno zapowiadana jest jakaś ,,regulacja'',
    w efekcie czego ceny różnych akcji dołują (nawet o kilkanaście %)

    - po kilku miesiącach jest głośne dementowanie informacji
    o nadchodzącej ,,regulacji'', w efekcie czego ceny akcji
    powracają do pozycji sprzed zapowiedzi o ,,regulacji''

    Taka gra giełdowa przynosi (rzecz jasna) zyski tym graczom
    giełdowym, którzy wiedzą na czas (czyli zawczasu?) zarówno
    o ogłoszeniu informacji dotyczącej ,,regulacji'' jak i znają
    czas odwołania owej ,,regulacji''...

    Kilkanaście % straciły akcje (tak mówili mi bankierzy) banków
    po ogłoszeniu ,,regulacji'' okołofrankowych i (chyba tyle samo)
    te akcje zyskały po publicznym odwołaniu ,,regulacji''...

    Odwołującym był Jarosław Kaczyński -- odwoływał w publicznej TV...

    Jarosław Kaczyński jest spokrewniony z Mateuszem Morawieckim -- ale
    (co już publicznie wyjaśniano wielokrotnie) spokrewnienie to nie ma
    istotnego ;) znaczenia...

    > do polowy rosl, wiec trudno powiedziec - sprzedal i akcje spadly, czy kos
    specjalnie kurs podniosl, aby zarobil :-P

    Niech zgadnę Twe powyższe intencje:

    czy ktoś specjalnie kurs podniósł, aby Morawiecki zarobił

    jakoś dziwnie zapisane...

    Przypomnę -- nie wiemy, czy Morawiecki zarobił na podwyżce ceny
    akcji BZWBKKBSg, bo (w tym poście) nie wiemy, czy Morawiecki
    akcje sprzedał...

    > Oswiadczenie z 11 grudnia, 14 i 15 grudnia byl gwaltowny wzrost obrotow ... na
    poziomie 170 tys akcji, a nie tam glupie 13 tys ...

    > Swoja droga - czy nie czas na oswiadczenie roczne ?

    Nasze coroczne oświadczyny podatkowe odrzucane corocznie
    przez naszą wybrankę ;) jaką/którą jest US?

    Moje oświadczyny czekają gotowe na zsyłkę...
    [ale co ja tam mam?... US rzecz jasna moją
    kandydaturę odrzuci jako zdecydowanie złą partię...
    1/16 etatu to bardzo mało a Agora niewiele zmienia
    w tej kwestii, choć mój zarobek podwaja...]

    Ale dziś mam na głowie dokończenie lutowego księgowania...
    Z wysyłką JPK_VAT i deklaracji VAT zaczekam -- dając
    podatnikom (mym Klientom) możliwość dorzucenia faktur...

    Aby było jasne -- moja szefowa nie dolicza za ,,otwarcie miesiąca zamkniętego''. ;)
    Także wtedy nie dolicza, gdy trzeba posłać korektę: zeznania, deklaracji czy JPK...

    Do otwierania miesięcy zamkniętych -- służy mi otwieracz
    ozdobiony tęczowym parasolem downów i innych świrów... ;)

    http://ftpa.pl
    http://ftpa.pl/program-pity/program-pit.html

    Tego niższego adresu miałem nie zamieszczać z uwagi na brzydkie słowa tam zawarte --
    PITy itp... ;)
    Ogólnie nie jestem wulgarny, zwłaszcza wtedy, gdy oświadczam się... ;)
    Ale nie ja wymyśliłem te terminologię...

    Ja proponuję rezygnacje z PITolenia na rzecz:

    - prawdziwego VAT (każdy podatnik doliczałby i nie byłoby mowy o odliczeniach)
    - podatku pogłownego (każdemu równo po głowie -- obuszkiem)
    - podatku katastralnego

    Ale póki co raczej (idąc śladami Twoimi -- JF) powróżę jakoś tak:

    - VAT od samochodu prywatnego:

    - 50% VAT do 123,00 pln brutto
    - 25% VAT od 123,01 pln do 246,00 pln brutto
    - 12% VAT od 246 pln brutto wzwyż...

    Wykładnia:

    - faktura opiewa na 123,00 pln brutto
    netto 100,00 pln
    VAT na tej faktorze to 23,00 pln
    50% z 23 pln można odliczyć
    razem 11,50 pln do odliczenia

    - faktura opiewa na 246,00 pln brutto
    netto 200,00 pln
    VAT na tej faktorze to 46,00 pln
    50% z 23,00 pln można odliczyć
    25% z pozostałych 23,00 pln można odliczyć
    razem do odliczenia 17,25 pln

    - faktura opiewa na 300 pln brutto
    (paliwa mogą podrożeć)
    netto 243,90 pln
    VAT na tej faktorze to 56,10 pln
    50% z 23,00 pln można odliczyć
    25% z pozostałych 23,00 pln można odliczyć
    12% z reszty, czyli z 10,10...
    razem chyba ;) 18,46 pln do odliczenia

    Ale tylko początkowo... Po jakimś czasie progres
    ten może być tak bezstopniowy, ;) jak tylko pozwala
    dzielność złotówki, czyli zgodnie z groszową
    niepodzielnością...

    [obecność JF wpływa kreatywnie na me myślenie...]

    Możesz JF sprawdzić -- czy (; nie popełniłem błędu. ;)

    )\._.,--....,'``.

  • 6. Data: 2018-03-08 10:51:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >marmuru... [przy okazji parkowania na parkingu bankowym,
    >znajdując się w strefie płatnego parkowania]

    Bo ty zupelnie durnie myslisz.
    Znaczek nalep i do skrzynki zanies, wtedy w marmurze musza podjac
    ciezka decyzje - wykonac dyspozycje, odpisac ze takie rzeczy to tylko
    osobiscie, wyrzucic do kosza ...

> [...]
    >z ojca telefonu, jako że telefon nie ukazuje
    >twarzy rozmówcy...
    >Jesteś geniuszem, JF!!! A może -- jedynie marzycielem...

    Skoro telefonicznie mozna karte zamowic, karte zablokowac czy przelew
    zlecic, to czemu nie karte wypowiedziec ?

    J.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl
    .-. )\._.,--....,'``.

  • 7. Data: 2018-03-08 12:10:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A może wystarczy napisać w ST wiadomość z wypowiedzeniem?

  • 8. Data: 2018-03-08 13:40:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5aa10790$0$1001$6...@n...neostrada.pl

    > Bo ty zupelnie durnie myslisz.

    Zapewne masz rację... ;)
    Przyznam Ci nawet rację co do części Twej wypowiedzi. ;)

    > Znaczek nalep i do skrzynki zanies, wtedy w marmurze musza podjac ciezka decyzje -
    wykonac dyspozycje, odpisac ze takie rzeczy to
    > tylko osobiscie, wyrzucic
    > do kosza ...

    Uważasz, że znaczek (czyli opłata) wiele wniesie?

    - rezygnacji złożonej po zalogowaniu nie przyjmują

    - stwierdzili w marmurze, że rezygnacji listownej
    nie przyjmą, nie wiedząc, kto list rezygnacyjny
    im dostarczy

    ale

    - wg Ciebie przysłanie rezygnacji uzupełnionej znaczkiem
    może dać dobry efekt...

    W marmurze poprosiłem kiedyś o rezygnacyjny formularz, który
    ojciec wypełniłby i dostarczyłby do banku. Nie mam pewności,
    ale IMO podczas rozmowy nie było mowy o medium, które miałoby
    taką rezygnację do banku dostarczyć. ZTCP bank po prostu zażyczył
    sobie osobistej wizyty ojca w marmurze i odrzucił ewentualność
    prowadzenia pertraktacji drogą korespondencyjną.

    Gdyby bank udostępnił mi przechowywane przez siebie informacje,
    być może mógłbym nawet odszukać osobę, która takiej informacji
    mi udzieliła, albowiem coś załatwiałem swego i przy okazji
    zapytałem o możliwość rezygnacyjną dotyczącą ojca. Wkrótce
    (w kilka dni?) po tej rozmowie ojciec odwiedził marmur w celu
    rezygnacyjnym, który osiągnął...

    I ja niezbyt często bywam w tym banku, i ojciec niezbyt często
    w tym banku z czegoś rezygnuje... Być może nawet mógłbym odnaleźć
    stosowne pismo ojca, jako że ojciec rezygnacyjne pismo przygotował
    (oczywiście też podpisał) i przekazał mi, ale to pismo w banku nie
    zostało przyjęte.

    Zapewne na takim piśmie byłaby data sporządzenia.

    Aby było jasne -- gdy bank nie przyjął rezygnacyjnego pisma ojca,
    poprosiłem o stosowny formularz bankowy, który ojciec by wypełnił
    i dostarczył do banku... IMO nie precyzowałem wtedy drogi czy metody,
    którą ów formularz by był dostarczony od ojca do banku.

    Pamiętam, że moja rozmowa dotycząca niemożliwości złożenia rezygnacji
    drogą korespondencyjną miała miejsce na ulicy Pałacowej, w sali na
    dole/parterze, po lewej stronie od wejścia do banku a obsługiwała
    mnie młoda (na moje oko -- do 30 roku życia), szczupła (i bardzo
    sympatyczna) kobieta.

    Akurat (choć bywam tam rzadko) pamiętam stamtąd i kobiety nieco ;)
    starsze, i niezbyt szczupłe, i mężczyznę, którego poznałem w innym
    marmurze tego banku...

    -=-

    IMO Twoje rozumowanie podąża jakimś takim tropem:

    Mateusz Morawiecki pożąda pieniędzy:

    - opłaty za brak dowodu osobistego
    - opłaty za kartę bankową
    - opłaty za znaczek pocztowy
    - podatków paliwowych
    (paliwo potrzebne jest, aby dojechać do marmuru)

    i rezygnacja pozbawiona opłat nie może być skuteczna...

    - rezygnacja via WWW po zalogowaniu odpada, bo niewiele kosztuje
    - rezygnacja telefoniczna też odpada, bo też niewiele kosztuje

    Coś w tym jest, ;) ale dlaczego odnowienie dowodu jest bezpłatne?!!

    Widzę tu jakąś niekonsekwencję niegodną premiera rządu i prezesa
    banku... Może po prostu Mateusz Morawiecki nie zdążył uaktualnić ;)
    tej sytuacji?... Może wprowadzenie opłaty aktualizacyjnej jest
    już wdrażane, ale zabrakło czasu...

    IMO nieładnie posądzać Mateusza Morawieckiego (choćby i obłędnika,
    jak go określili żydzi/Żydzi) o niekonsekwencję...

    Aby nieco rozjaśnić:

    żydzi, prawosławni, unici, rzymscy katolicy, mormoni,
    luteranie, protestanci, muzułmanie...

    Żydzi, Polacy, Niemcy, Włosi... [a nawet Grecy]

    Przed II wojną świętą w Polsce byli żydzi polscy, zaś AEinstein
    był żydem niemieckim, zaś teraz możemy mówić i o żydach, i o Żydach...
    Polscy żydzi przed II wojną świętą stanowili integralną część
    polskiego narodu, podobnie jak wyznawcy innych religii...
    Dzielenie na Polaków i żydów obywateli polskich zamieszkujących
    przedwojenną Polskę to dzielenia na ,,budowle i domy''. ;) Lub
    dodawanie/porównywanie ,,ssaków do koni''. ;)

    > Skoro telefonicznie mozna karte zamowic, karte zablokowac czy przelew zlecic, to
    czemu nie karte wypowiedziec ?

    Nie wiem. To pytanie do banku BZWBKKBSg, nie do mnie.

    W banku T-Mobile Usługi bankowe wyższej kultury bankowości
    można niby zamknąć kartę kredytową, ale zamykanie takie
    jest tak trudne, że aż nie można zamknąć...

    Natomiast w BZWBKKBSg (zgodnie z informacją, której mi udzielono
    swego czasu w marmurze) nie można zlecać zamykania ani drogą
    telefoniczną, ani drogą listową/korespondencyjną...

    -=-

    IMO jaki pan, taki jego kram.
    Mateusz Morawiecki przekroczył granicę, za którą rozpościera
    się obłęd, oskarżając żydów o uskutecznianie holokaustu, ale
    także wprowadził obłędne zasady w banku, którego był szefem.

    Przy okazji przypomnę też inny spór z tym dziwnym bankiem:

    http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/wyciagi.htm

    Jeden z zarzutów:

    http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/16842a.png

    łatwo odeprzeć, jako że są stosowne wyciągi ukazujące
    konto, z którego zlecano przelewy. BTW -- moja matka
    naprawdę była zatrudniona w firmie mojego ojca niemal
    do samego końca funkcjonowania tej firmy. (od ~roku
    firma ta nie funkcjonuje)

    Ja zaś naprawdę jestem zatrudniony w firmie mojej matki.
    [i właśnie przed godziną, czy dwiema (szczęśliwi czasu
    nie liczą) chyba zakończyłem pracę w bm.]

    -=-

    Obłęd, jaki moim zdaniem panuje w BZWBKKBSg, prezentuję IMO dość często...

    -=-

    Co do przyznania Ci częściowej ;) racji:

    JF> Bo ty zupelnie durnie myslisz.

    IMO po usunięciu słów 'zupelnie durnie' -- jest niemal OK.

    )\._.,--....,'``.

  • 9. Data: 2018-03-08 13:43:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" f...@g...co

    : A może wystarczy napisać w ST wiadomość z wypowiedzeniem?

    Co to ST? Stary Testament? ;)
    IMO nie można już modyfikować ani ST, ani NT. ;)

    Zatem -- gdzie mogę (bądź ojciec może?)
    napisać ,,wiadomość z wypowiedzeniem'',
    by skutecznie wyzwolić się z obłędnego banku?

    )\._.,--....,'``.

  • 10. Data: 2018-03-08 14:04:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" p7rb03$mvj$...@n...news.atman.pl

    > Nie wiem. To pytanie do banku BZWBKKBSg, nie do mnie.

    > W banku T-Mobile Usługi bankowe wyższej kultury bankowości
    > można niby zamknąć kartę kredytową, ale zamykanie takie
    > jest tak trudne, że aż nie można zamknąć...

    Miałem rzecz jasna na uwadze drogę telefoniczną:

    > W banku T-Mobile Usługi bankowe wyższej kultury bankowości
    + można niby telefonicznie zamknąć kartę kredytową, ale zamykanie takie
    > jest tak trudne, że aż nie można zamknąć...

    Z zamykaniem kredytówki T-Mobile miał problem także/nawet
    pracownik T-Mobile, którego żona przymierzała się do pracy
    w T-Mobile Usługach bankowych...

    Z pracownikiem tym rozmawiałem dość dawno w salonie T-Mobile
    ulokowanym w jakiejś (Carrefour na Zielonych wzgórzach?)
    białostockiej galerii handlowej, przy okazji poszukiwania
    możliwości wypowiedzenia kredytówki T-M mojej matki.

    BTW -- trzy (3) osoby stąd otrzymały ode mnie (zgodnie z umową)
    po 50 pln w związku z poleceniem takiej kredytówki, dlatego
    pytałem tu obecnych o ich rozwiązania tego problemu.

    -=-

    Przypomnę -- ojciec na razie ;) nie opuszcza mieszkania.
    [niby już opuszcza, ale tylko do półpiętra, ćwicząc chodzenie,
    a mieszka na czwartym piętrze... więc potrzebne jest znacznie
    niższe opuszczenie, zwane poniżaniem?...]