eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK wyplata bez karty - problem › Re: BZWBK wyplata bez karty - problem
  • Data: 2015-02-22 15:23:49
    Temat: Re: BZWBK wyplata bez karty - problem
    Od: tom <t...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-02-22 o 12:27, m...@g...com pisze:
    > Od kilku dni bezskutecznie próbuję wypłacić gotówkę w bankomacie bez karty
    (wiadomo, po co). W poprzednich miesiącach nie miałem z tym problemów.
    > Po wciśnięciu prawego dolnego klawisza, który raz jest opisany jako "wypłata BLIK",
    raz jako wypłata bez karty, pojawia się zawsze "wprowadz kod BLIK. Jeśli wpisze się
    ten 8-cyfrowy z SMSa, to po zaakceptowaniu znika. Próbowałem w 2 bankomatach. Pani z
    infolinii wczoraj powiedziała, że wczoraj lub dzis do mnie zadzwoni, ale cisza na
    razie. Też macie taki problem?
    >


    - uruchom aplikację BZWBK24 mobile i wejdź do opcji BLIK (kafel dostępny
    na głównym ekranie),
    - odczytaj kod BLIK wyświetlony na ekranie telefonu,
    - wprowadź go na stronie sklepu internetowego, w terminalu w sklepie
    stacjonarnym lub w bankomacie i
    - potwierdź transakcję w telefonie.

    Czy po wpisaniu kodu w bankomacie, masz w telefonie polaczenie z
    internetem i otwarta aplikacje BLIK celem zatwierdzenia transakcji??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1