eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK wyplata bez karty - problem › Re: BZWBK wyplata bez karty - problem
  • Data: 2015-03-06 03:51:56
    Temat: Re: BZWBK wyplata bez karty - problem
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "tom" mccopk$16g$...@n...news.atman.pl

    > - uruchom aplikację BZWBK24 mobile i wejdź do opcji BLIK (kafel dostępny na głównym
    ekranie),
    > - odczytaj kod BLIK wyświetlony na ekranie telefonu,
    > - wprowadź go na stronie sklepu internetowego, w terminalu w sklepie stacjonarnym
    lub w bankomacie i
    > - potwierdź transakcję w telefonie.

    Nie mogłem dogadać się z bankomatem -- nie reagował na wciskanie przycisków.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1